Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@13:27:14 GMT

اجتماع بزرگ یوم الحسین در بروجرد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۳۳۶۶

اجتماع بزرگ یوم الحسین در بروجرد برگزار می‌شود

دبیر برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی و همایش بزرگ یوم الحسین در بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک سید مجتبی سید خراسانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: امسال دوازدهمین سالی است که مراسم شیرخوارگان حسنیی در بروجرد برگزار می شود و سال به سال این مراسم با حضور بیشتری از خانواده ها و شیرخوارگان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال برای شیرخوارگان حسینی پنج هزار دست لباس و نذرنامه تهیه و بسته بندی شده و به محض ورود به خانواده ها تقدیم می شود؛ مشکل کمبود فضا یکی از مهمترین مشکلاتی است که در این سالها وجود داشته و علیرغم اینکه بزرگترین سالن بروجرد، سالن ولایت است اما باز هم با توجه به جمعیت، کمبود فضا وجود دارد.

دبیر برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی با اشاره به این که شیرخوارگان به همراه مادرانشان بیش از هزار و 500 نفر هستند افزود: در این مراسم نذرنامه ای داده می شود و مادران نذر می کنند که فرزندانشان سربازان امام زمان(عج) باشند.

وی بیان کرد: برای برگشت خانواده ها وسیله ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده و خانواده هایی که وسیله نقلیه ندارند با سرویس ایاب و ذهاب تا میدان قیام جابه جا می شوند.

خراسانی از برگزاری اجتماع "یوم الحسین" خبر داد و گفت: این برنامه چندین سال است که در عصر روز عاشورا در میدان قیام با حضور عزاردان و هیات های مذهبی برگزار می شود و امسال نیز این اجتماع عصر روز عاشورا ساعت 17 عصر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.