Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب پزشک متخصص در حوزه های داخلی، ارتوپدی، رادیولوژی، مغزو اعصاب ، بیهوشی و گوش و‌حلق و بینی از مهمترین نیازمندی‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان ملایر است ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر،  حجت الاسلام احد آزادیخواه ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های بیمارستان غرضی با اشاره به اینکه  بیمارستان غرضی ملایر با بهترین هتلینگ و تجهیزات به روز، فاقد پزشک متخصص است، اظهار داشت: ضروریست وزارت بهداشت و درمان در راستای تأمین پزشک  متخصص برای بیمارستان غرضی ملایر از هیچ‌کوششی فرو‌گذار نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همدان| 7 میلیارد ریال برای توسعه روستای گردشگری مانیزان ملایر تخصیص یافتسی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان در ملایر آغاز شدبیش از 661 میلیارد تومان پروژه عمرانی در ملایر به بهره برداری می‌رسدهمدان| منبت ملایر مهرماه امسال ثبت جهانی می‌شود

وی بیان کرد: در صورت رفع مشکل پزشک متخصص در مراکز درمانی به ویژه بیمارستان غرضی ملایر این شهرستان می‌تواند علاوه بر پوشش بیمه‌شدگان داخل شهرستان، به بیماران شهرهای اطراف نیز خدمات ارائه دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس احداث کلینیک تخصصی را یکی دیگر از نیازهای اساسی شهرستان دانست و تصریح کرد: زمین و هزینه احداث این مرکز توسط اوقاف ملایر تامین شده  است که برای ساخت آن  نیازمند همکاری وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی هستیم.

دیگر نماینده شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تحولات چشمگیرحوزه بهداشت و درمان شهرستان  در4 سال گذشته، بیان کرد: امروز در بحث زیر ساخت‌ها و تجهیزات  به روز بیمارستانی از برنامه جلوتر هستیم.

محمد کاظمی با بیان اینکه امروز بیمارستان غرضی ملایر در واقع یک هتل با کلیه امکانات و تجهیزا ت به روز پزشکی است، تصریح کرد:  نبود پزشک متخصص در برخی حوزه‌ها اعم از نورولوژی، مغز و اعصاب،گوش و حلق و بینی، رادیولوژی و غیره باعث شده که بیماران شهرستان از این تجهیزات بهره‌ای نبرند.

وی با اشاره به اینکه  بیمارستان 96 تختخوابی خیرساز روستای جوراب ملایر نیز در حال تکمیل شدن است، بیان کرد: امیدواریم این مرکز درمانی با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.

قدرت اله ولدی نیز با تاکید بر اینکه با توجه به  مراجعه 6 هزار نفر به این بیمارستان ضروریست خدمات دهی بهتری صورت گیرد، تصریح کرد: تامین پزشک متخصص در حوزه‌های دندانپزشکی ، رادیولوژی ، سونوگرافی ، مغز و اعصاب و احداث و راه اندازی کلینیک تخصصی در شهرستان  از نیازهای اساسی شهرستان ملایراست.

وی گفت: خواستار پیگیری مجدانه نمایندگان شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در زمینه تأمین  پزشک متخصص  در بیمارستان ها و مراکز درمانی ملایر هستیم.

فرماندار ویژه ملایربا بیان اینکه بیمارستان غرضی ملایر از سال 69 کلنگ زنی شده و در سال 74 به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت:  این بیمارستان با کلیه تجهیزات به روز پزشکی تعداد 160 تخت مصوب دارد که درصورت تأمین پزشک متخصص می‌تواند به مردم شهرهای اطراف ملایر نیز خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۳۸۸ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود در مطب یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند