Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به ارسال نامه ای به وزیر کشور، گفت: نمی دانم چرا برخی نسبت به این نامه واکنش نشان داده اند آیا آقایان متوجه نشده اند که مردم از اختلافات آنها شدیدا عصبانی هستند و باید به این اختلافات خاتمه دهند؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار 8دی با اشاره به ارسال نامه ای به وزیر کشور و واکنش های برهی اعضای شورا، اظهار کرد: برخی اختلافات باعث شده صدها میلیارد تومان منابع مالی مربوط به عمران و آبادانی و خدمات رسانی به مردم هدر رود یا تحقق پیدا نکند و این نتیجه آسیبی است که اختلافات در شورا به مردم این شهر زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبق قانون اساسی نمایندگان مجلس در تمامی امورات کشور موظف به دخالت، نظارت و پیگیری امورات هستند و این قانون است، گفت: معتقدم افرادی که از این موضوع نگران شدند وظایف نمایندگان را در قانون اساسی را مرور کنند و ببینند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: بنده در نامه به وزیر کشور از شهردار حمایت نکردم چون شهردار جدید آمده و هنوز کارش روشن نیست و مردم هنوز ارزیابی دقیقی از عملکرد شهردار ندارند و منتخب خود آقایان است.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه بعضی از دوستان از ارسال این نامه تقدیر و تشکر کردند، اضافه کرد: برخی افراد که منشاء مشکلات شهر هستند از نامه بنده به وزیر کشور عصبی شدند کهذاین ها باید در کارشان تجدید نظر کنند و در غیر این صورت آسیب می بینند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه بنده سال های سال در بخش های اجرایی و قانون گذاری بودم، افزود: این افراد را نصیحت می کنم البته به همه عزیزان شورا ارادت دارم و سال های سال با این ها کار کردم و از نزدیک تفکر ارزشی آقایان را می شناسم.

وی با تأکید بر اینکه انتظار داریم همه اعضای شورا در کنار تعامل با ما بیایند تا مشکلات شهر را حل کنیم، تصریح کرد: محتوای نامه بنده به وزیر کشور مطالبات اساسی مردم است.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه پیگیری امورات شهری و وضعیت شهر و شورا را در دستور داریم و این از مطالبات مردم است، گفت: نمی دانم چرا برخی نسبت به این نامه واکنش نشان داده اند آیا آقایان متوجه نشده اند که مردم از اختلافات آنها شدیدا عصبانی هستند و باید به این اختلافات خاتمه دهند؟!

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه با ارسال این نامه به وزیر کشور و دستگاه های امنیتی و نظارتی استان هشدار دادم، اظهار کرد: باید جلوی افرادی که با حیثیت مردم و شهر و خدمات رسانی مردم آسیب می رسانند بگیرند و اگر این اختلافات ادامه پیدا کند اقدامات دیگری را پیگیری می کنم و از مطالبات برحق مردم نمی گذرم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام

اتحادیه اروپا از فیس‌بوک و اینستاگرام به اتهام اقدامات گسترده و موارد مشکوک به نقض قانون خدمات دیجیتالی، از جمله عدم اقدامات کافی برای محافظت از کاربران در برابر انتشار اطلاعات نادرست خارجی در آستانه انتخابات سراسری اروپایی تحقیق می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی پرسه"، کمیسیون اتحادیه اروپا پرونده شرکت متا، (شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام) را بازگشایی کرده است. این پرونده در مورد نقض احتمالی "قانون خدمات دیجیتال" و قوانین حفاظت از داده اتحادیه اروپا است.

به این ترتیب کمپین روسی "صدای اروپا" که هدفش به اذعان بروکسل پر کردن اروپا از ایدئولوژی پوتین با کمک کمپین های اطلاعات نادرست بود، پیامدهایی برای متا (مادر فیسبوک و اینستاگرام) داشته است. کمیسیون اتحادیه اروپا می خواهد موارد نقض احتمالی قوانین خود از طریف این شرکت را بررسی کند. در اینجا مسئله مدیریت متا با تبلیغات سیاسی مطرح است. گفته می شود که این شرکت نتوانسته است از انتشار اطلاعات نادرست هدفمند بخصوص از طرف روسیه جلوگیری کند.

کمیسیون کمپین به اصطلاح دوپلگانگر را هدف قرار داده است. به ادعای بروکسل کمپین با تقلید از منابع خبری معروف و معتبر، اینترنت را پر از محتوای تبلیغاتی در حمایت از سیاست های ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه کرد.

کمیسیون اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات قانون خدمات دیجیتال (DSA) سیاست ها و شیوه های شرکت متا را در رابطه با تبلیغات گمراه کننده و محتوای سیاسی در آستانه انتخابات اروپا در ژوئن بررسی خواهد کرد. البته روسیه به طور خاص ذکر نشده است.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، در بیانیه‌ای گفت: طبق قوانین اتحادیه اروپا، شرکت‌های فناوری باید از انتشار محتوای خطرناک جلوگیری کنند، در غیر این صورت با جریمه‌های سنگین مواجه می‌شوند. وی تاکید کرد: این کمیسیون ابزارهایی را برای محافظت از شهروندان اروپایی در برابر اطلاعات نادرست و دستکاری هدفمند توسط کشورهای ثالث ایجاد کرده است.

متا اکنون پنج روز کاری فرصت دارد تا قبل از ادامه این روند، به نگرانی های اتحادیه اروپا پاسخ دهد.

سال گذشته کمیسیون اروپایی علیه X (توئیتر سابق) در یک پرونده مشابه بررسی نحوه مدیریت پلتفرم ایلان ماسک با محتوای غیرقانونی و اطلاعات نادرست، به ویژه در ارتباط با حملات حماس به اسرائیل در 7 اکتبر را آغاز کرد.

کمیسیون اروپایی تاکید کرد: شروع این رویه صرفاً یک شبهه را بررسی می‌کند و ارزیابی اولیه مرجع هنوز نتیجه نهایی را نشان نمی‌دهد. کمیسیون اعلام کرد که به جمع آوری شواهد، به عنوان مثال از طریق مصاحبه، ادامه خواهد داد. علاوه بر این، کمیسیون اتحادیه اروپا از نظر تئوری می تواند امتیازات متا را بپذیرد.

در ماه اکتبر، تیری برتون، کمیسر صنعت اتحادیه اروپا به فیس بوک در مورد محتوای بیش از حد تحریف شده در این پلتفرم در ارتباط با انتخابات اروپا هشدار داد. برتون نوشت که می‌خواهد فوراً در مورد جزئیات اقدامات فیس بوک برای جلوگیری از جعل، از جمله با توجه به انتخابات آتی در اتحادیه اروپا مطلع شود. پارلمان اروپا در تابستان مجدداً انتخاب خواهد شد.

بروکسل از زمان اجرایی شدن قانون خدمات دیجیتال در سال گذشته، در حال مقابله با نفوذ روزافزون شرکت‌های فناوری بوده و تحقیقاتی را در مورد سایت‌های شبکه اجتماعی تیک‌تاک و ایکس (توییتر سابق)  آغاز کرده است. تیک‌تاک هفته گذشته در برابر فشار اتحادیه اروپا تسلیم شد و پس از اینکه کمیسیون از این پلتفرم درباره یک ویژگی پاداش در اپلیکیشن جدیدش، پاسخ خواست، ویژگی جدید را متوقف کرد.

اتحادیه اروپا همچنین ظنین است که فیس‌بوک و اینستاگرام ممکن است امکان مشاهده محتوا در فیدهای توصیه‌ای محتوای سیاسی از حساب‌هایی را که حجم زیادی از این دست محتوا را منتشر می‌کنند کاهش دهند و در این باره با کاربران شفاف نباشند که نقض قانون خدمات دیجیتال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام