Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:32:40 GMT

مرکز جامع سلامت شهری سمنان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۳۸۷۸

مرکز جامع سلامت شهری سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی عصر پنج‌شنبه در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان و با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی، مرکز جامع سلامت شهری حسینعلی فامیلی سمنان را افتتاح کرد.

این طرح که از سال ۹۵ آغازشده بود امروز طی مراسمی با حضور مقام عالی وزارت به بهره‌برداری رسید تا چهار هزار و ۳۵۸ خانوار محدوده این مرکز از خدمات لازم بهداشتی، خود مراقبتی و سلامت بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز جامع سلامت شهری حسینعلی فامیلی سمنان در زمینی به مساحت زیربنای ۵۸۰ مترمربع و اعتبار ۱۵ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال ساخته‌شده است.

وزیر بهداشت قرار است از مرکز بیمارستان سوانح سوختگی و مرکز غربال‌گری سرطان شهر سمنان بازدید کند.

افتتاح خانه بهداشت درجزین مهدی‌شهر مقصد آخر سفر سعید نمکی خواهد بود.

کد خبر 4711826

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان مراسم افتتاحیه وزارت بهداشت سعید نمکی هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد خرم آباد اربعین حسینی یاسوج مشهد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است

شجاعی گفت: برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان از طریق رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به‌روزترین فرودگاه‌های کشور است که ظرفیت فرود هواپیماهای غول‌پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ را دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: این فرودگاه گ جزو نزدیک به ۳۰ فرودگاه کشور دارای مرز هوایی و پرواز بین‌المللی است و اولین پرواز بین‌المللی به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه سمنان با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از باند این فرودگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز