Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در خمینی شهر سرهنگ "علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر، با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۱۵ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: با بررسی‌های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز‌های عبور، مبلغ ۱۵ میلیون ریال را طی چندین مرحله از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: با انجام تحقیقات، متهم مذکور شناسائی و حسب دستور مقام قضائی دستگیر و در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به بزه انتسابی اقرار کرد.

این مقام انتظامی در پایان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنید، رمز‌هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت‌های اینترنتی حتما از کیبورد‌های مجازی استفاده کنید. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی و محل‌های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده و در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل‌های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.   توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در برخوار   سرهنگ "غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان برخوار حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیرمجاز را مشاهده و متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف موتورسیکلت بیان داشت: موتورسیکلت توقیف شده سوزکی ۱۰۰۰ غیر مجاز است که توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ براتی بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تاکید کرد: نیروی انتظامی با افرادی که هنجار‌ها و قوانین جامعه را رعایت نمی‌کنند و باعث اخلال درنظم عمومی می‌شوند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.   توقیف اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق   سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه "مورچه خورت" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۴ کیسه ۲۵ کیلویی گردوی خارجی، ۵ کیسه پلاستیکی ۵۰ کیلویی مغز بادام و ۱۶ کارتون آلوی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   کلاهبردار میلیاردی تحت تعقیب دستگیر شد سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول دستور قضائی مبنی بر جلب یک کلاهبردار متواری، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص این فرد با ترفند گرفتن وام، اسناد ملکی فردی را اجاره کرده و پس از گرفتن وام با یک هویت جعلی متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی و اقدامات خاص متهم که در حال فرار به یکی از استان‌های کشور بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه در مجموع متهم مبلغ ۱۳ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال از یک شاکی با ترفند اجاره اسناد ملکی کلاهبرداری و متواری شده بود اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از شهروندان خواست، فریب ظاهر شیک و سخنان فریبنده افراد کلاهبردار را نخورید، افراد کلاهبردار قصد تطمیع و پرداخت سود‌های نامتعارف را دارند که لازم است شهروندان آگاه باشند و موضوع‌های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری