Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:11:03 GMT

توقف اولین حریف ایران در راه جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۴۳۱۰

دیدار کامبوج و هنگ کنگ با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا از امروز پنج‌شنبه آغاز شده که در نخستین بازی گروه C ، تیم‌های ملی کامبوج و هنگ کنگ، همگروه‌های ایران، از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم ملی کامبوج مقابل هم قرار گرفتند.

 

چون‌لوک تان گل اول بازی را در دقیقه ۱۶ برای هنگ کنگ به ثمر رساند، اما تیم ملی کامبوج در دقیقه ۳۳ نتیجه را جبران کرد و توسط کئو سوک‌فنگ کار را به تساوی کشید تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه دوم تلاش ملی پوشان کامبوج و هنگ کنگ برای زدن گل برتری ثمری نداشت تا این مسابقه با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده و دو تیم در شروع کارشان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ صاحب یک امتیاز شوند.

 

 

در دومین بازی رقابت‌های هفته اول گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، تیم‌های ملی بحرین و عراق از ساعت ۲۱ امشب به مصاف هم خواهند رفت و تیم ملی ایران نیز در هفته نخست با قرعه استراحت مواجه شده است.

 

شاگردان مارک ویلموتس روز سه‌شنبه هفته آینده در اولین مسابقه خود در راه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهمان تیم ملی هنگ کنگ خواهند بود.

جام جهانی 2022 قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی

در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که‌ در کره جنوبی در حال برگزاری است، رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R2 کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز راهی مرحله فینال شد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.

هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام