Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:19:26 GMT

جانمایی ۶۳ المان شمس رضوان در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۴۳۴۵

جانمایی ۶۳ المان شمس رضوان در مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: مشهد پایتخت مذهبی شهر‌های ایران است و عزاداری برای سید الشهدا (ع) در ماه محرم و در کنار بارگاه ملکوتی رضوی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

او ادامه داد: تقارن ماه محرم و به خصوص دهه اول این ماه با ماه شهریور، میزان سفر‌های هم میهنان را به مشهد مقدس دوچندان کرده، در این میان آنچه به عنوان بخشی از مهمان نوازی این شهر از زائران به مناسبت دهه اول محرم خودنمایی می‌کند ایجاد چهره محرمی آن است که در این خصوص امسال نیز همانند سال‌های قبل مشهد مقدس به همت همکاران سازمان، این چهره را به شکلی مخصوص به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: امسال نیز با نصب ۶۳ المان شمس رضوان در سطح شهر سهم خود را به عنوان یکی از سازمان‌های خدمت رسان شهرداری ایفا کرده ایم.

کیانی افزود: طرح و رنگ المان‌های نصب شده به مناسبت محرم از انسجام بهتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار بوده و سعی بر این شده است که طرح‌ها با حال و هوای واقعه عاشورا و دهه اول محرم انطباق داشته باشند.

انتهای پیام//ف. ح
نماسازی شهر شمس الشموس با شمسه‌های عزا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری ائمه اطهار ماه محرم خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا در شرایطی موفق به کسب پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پیکان شدند که هواداران رفسنجانی استقبال خوبی در مقایسه با دیدارهای قبل از بازی خانگی مس داشتند و در برتری این تیم تاثیرگذار بودند.

با وجود اینکه بارش شدید باران در شهر رفسنجان وجود داشت، اما هواداران تیم مس 120 دقیقه شاگردان محرم نویدکیا را تشویق کردند و در پایان بازی هم جشن ایسلندی به راه انداختند.

هواداران مس رفسنجان که در نیم‌فصل اول به‌شدت نگران اوضاع این تیم بودند و احساس خطر می‌کردند، با حضور محرم نویدکیا دوباره به سکوهای ورزشگاه خانگی خود برگشتند و استقبال جالب توجهی در دیدار روز گذشته برابر پیکان داشتند تا صعود تیمشان به جمع هشت تیم برتر جام حذفی را جشن بگیرند.

حضور محرم نویدکیا و عملکردشان در 11 دیدار گذشته با هدایت این سرمربی که هیچ شکستی نداشتند، موجب شده تا تماشاگران مس رفسنجان امید بیشتری به این تیم پیدا کنند و مطمئنا در دیدارهای خانگی بعد هم استقبال بیشتری خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود