Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام روابط عمومی هیات سوارکاری گلستان، هفته اول مسابقات اسبدوانی فصل پاییزه ۹۸ کشور فردا جمعه پانزدهم شهریور از ساعت ۱۴ در مجموعه سوارکاری شهرستان آق‌قلا برگزار می‌شود.

جوایز در نظر گرفته شده برای اولین هفته این مسابقات ۷۸۴ میلیون ریال است که به مالکین، مربیان و سوارکاران اسب‌های برتر تعلق خواهد گرفت و قرار است ۵۶ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در ۶ دور هزار متری با هم رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری دومین تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن از ۹ تا ۱۳ مهر ماه در این شهرستان خبرداد و افزود: تاکنون ۳۵ تیم از کشورهای ایران، لهستان، ژاپن، قزاقستان، عمان، اسلوونی، جمهوری چک، ایتالیا، نروژ، کانادا، سوئد، ترکیه و سوئیس برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده‌اند.

**

مسابقات والیبال دسته یک قهرمانی کارگران کشور که در شیروان جریان داشت، با نایب قهرمانی گلستان و قهرمانی تیم میزبان  پایان یافت.

**

اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان از صبا توحیدی فر دارنده مدال طلای مسابقات جهانی تکواندو هانمادانگ ۲۰۱۹ کره جنوبی و مربی وی تجلیل کرد .

**

کاروان اعزامی دختران گلستان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره در وزن ۶۴ کیلوگرم این رقابت‌ها شد .

پارمیدا محمودیان و الینا بالاجاده مدال آوران گلستان در این مسابقات بودند.

**

علی بای، بهمن ممشلی، میلاد قاسمی و مجتبی غریب از گلستان، رقابت بین تیم های سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور را قضاوت کردند.

**

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ایران روابط عمومی ژاپن کانادا مدیرکل ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی