Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان همچنان مانوئل نویر را به عنوان دروازه‌بان اصلی تیمش می‌بیند. تاریخ انتشار: 18:24 - 14 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۵۵۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی فوتبال آلمان از ساعت ۲۳:۱۵ فردا شب (جمعه) در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ در دیداری حساس در ورزشگاه فولکس‌پارک شهر هامبورگ پذیرای هلند خواهد بود، دیداری که قرار است مانوئل نویر در درون دروازه مانشافت بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی در مواجهه با این پرسش که «فردا چه کسی در درون دروازه خواهد ایستاد؟»، گفت: مانوئل نویر فردا در ترکیب اصلی خواهد بود.

وی افزود: من اخیراً در شهر بارسلونا بودم و مکالمه مفصلی با مارک‌آندره تِراِشتگن داشتم و به او قول دادم که در بازی‌های مرحله انتخابی یورو فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یواخیم لو مانوئل نویر تراشتگن بارسلونا یورو فوتبال آلمان هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود