Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمید آقایی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۹ محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، زیست محیطی و انواع حسگرهای هوشمند توسط این شرکت‌ها در این سایت به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به اینکه همچنین ١۶٩ کاربر در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان به آدرس http://urmia.techmart.ir ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات خود در این سامانه ثبت‌نام کنند زیرا هر محصولی که در این سامانه ثبت شود، در همه کشور قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است، اظهار داشت: سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.
کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی بیان کرد: آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است و در حقیقت پیدا کردن، شناختن نواقص و نیازمندی‌های چرخه تولید، سرمایه و فروش عمده‌ترین کاری است که بر عهده کارگزار فن‌بازار قرار دارد.
آقایی ادامه داد: سایت جدیدی نیز با لینک http://www.tavaniran.ir و با هدف اعلام مشخصات فنی و نیازمندی‌های واحدهای تولیدی راه‌اندازی شده و شرکت‌ها می‌توانند در این سایت ثبت‌ نام کرده و مشخصات فنی و توان تولیدی خود را بارگذاری کنند.
سایت «فن بازار» به عنوان زیرساخت اطلاعاتی فن‌بازار استانی با حمایت پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شد و به عنوان حلقه واسط شرکت‌های دانش‌بنیان با سرمایه‌گذاران مطرح است.
فن‌بازار یک سیستم جامع انتقال فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری است که به صورت نظام‌مند فرآیند انتقال فناوری را تسهیل می‌کند.
فن‌بازار در ۲ بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی فعالیت می‌کند و پارک علم و فناوری این استان در نخستین قدم بخش مجازی را راه‌اندازی کرده است.
۹۹۱۸‪/۶۱۸۵/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی زیست محیطی سرمایه سرمایه گذاران علم و فناوری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر شنبه در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان با اشاره به اینکه توسعه دیپلماسی منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است، گفت: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای در کشور است.

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی فعال منطقه‌ای و ارتباط با همسایگان از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است، افزود: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با چند کشور، در حوزه دیپلماسی فعال منطقه‌ای از استان‌های پیشرو بوده و در دولت سیزدهم توانسته ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی ایجاد کند.

معتمدیان همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم آذربایجان غربی در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای، خاطرنشان کرد: همسایگی با سه کشور، قرار گرفتن در مسیر کریدورهای اصلی از جمله شرق و غرب و غرب، جاده ابریشم، وجود مرز رسمی فعال با ترکیه و دسترسی به اروپا از طریق این کشور و زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله سه فرودگاه و خطوط ریلی، موجب شده آذربایجان‌غربی نقش فعالی در دیپلماسی منطقه ایفا کند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ظرفیت‌های بازگشایی مرز تمرچین برای اعزام زائرین اربعین حسینی و استقبال زائران خارجی از این امر نیز اشاره کرده و افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار زائر خارجی از مرز تمرچین به کربلای معلی اعزام شدند که ۲ هزار نفر از این زائران، اهل کشور آذربایجان بودند و امسال نیز آذربایجان‌غربی آماده میزبانی از زائران خارجی است.

معتمدیان در پایان با اشاره به مشترکات فرهنگی تاریخی و مذهبی آذربایجان غربی با نخجوان، اضافه کرد: آماده افزایش روابط و گسترش تعاملات با نخجوان در راستای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم.

کد خبر 6090414

دیگر خبرها

  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی