Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:09:32 GMT

طرح «روایت عشق تبریز» در تبریز اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۴۸۱۴

طرح «روایت عشق تبریز» در تبریز اجرا می‌شود

طرح روایت عشق تبریز در قالب برگزاری ۴۰ برنامه خاطره‌گویی فرماندهان و رزمندگان سالهای دفاع مقدس اجرا می شود.

حجت الاسلام «احمد حمیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: طرح روایت عشق تبریز در قالب برگزاری ۴۰ برنامه خاطره‌گویی فرماندهان و رزمندگان سالهای دفاع مقدس اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز افزود:  این طرح در ۳۰ مناسبت مذهبی و دفاع مقدس از ایام محرم، تا پایان سال در مراکز فرهنگی شهرداری کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح  فرماندهان و رزمندگان سال‌های پرافتخار دفاع مقدس با حضور در فرهنگسراها و مراکز فرهنگی مناطق ده گانه شهرداری تبریز به بیان خاطرات و روایت حوادث ماندگار آن دوران می پردازند.

حمیدی با اشاره به تأکید مکرر رهبر انقلاب بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس افزود: شهرداری تبریز این رسالت مهم را در دستور کار دارد و با فعالیت های فرهنگی خود در این مسیر قدم بر می دارد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها با هدف ترویج ارزش های اصیل انقلابی و بازگویی حقایق تلخ و شیرین سال های دفاع مقدس و با حضور اقشار مختلف مردم در مراکز فرهنگی همه ی مناطق ده گانه شهرداری تبریز برگزار می شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد خبرگزاری شبستان اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس کانون های مساجد استان بوشهر خاطره گویی دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان