Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ملی پوش چکش‌ها به توانایی‌های خود باور دارد ولی برهه کنونی را زمان مناسبی برای جدایی از تیمش نمی‌داند. 

طرفداری- دکلان رایس خودش را برای بازی کردن در اولدترافورد به اندازه کافی خوب می‌داند ولی در حال حاضر به چنین انتقالی نمی‌اندیشد.

به گزارش سایت گل، هافبک ۲۰ ساله وست هم طی ماه‌های اخیر به منچستریونایتد لینک شد ولی در نهایت در لندن ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید اگرچه می‌تواند برای تیمی مثل منچستریونایتد بازی کند، اما ماندن در جمع شاگردان مانوئل پیگرینی تصمیم درستی بوده است.

اشتباه برداشت نکنید، به نظرم توانایی لازم برای بازی کردن در باشگاهی مثل آن را دارم. اما همه چیز به زمان بندی بر می‌گردد و به نظرم برهه کنونی اصلا برایم مناسب نیست. هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرم. حضور در وست‌هم را دوست دارم و رابطه خاصی بین من و طرفداران تیم برقرار است. حالا یکی از بازیکنان محبوب در بین طرفداران هستم و سرمربی هم بازی مرا می‌پسندد. 

رایس در پایان سال ۲۰۱۸ قراردادش را برای پنج سال و نیم با وست هم تمدید کرد و هنوز حداقل شانس کمی برای ماندن خود در این تیم و تبدیل شدن به یک اسطوره قائل است. 

من قرارداد بلند مدتی امضا کرده‌ام و به همین خاطر می‌خواهم این فصل و فصل بعدتر را در اینجا سپری کنم تا ببینیم کار به کجا می‌کشد. شاید در آینده از من به عنوان یکی از اسطوره‌های وست هم یاد شود. در آن صورت این افتخاری برایم خواهد بود. 

به گفته رایس، امکان داشت فصلی که او در آن شکوفا شد به نحو دیگری رقم بخورد. رایس جوان در بین دو نیمه بازی با لیورپول تعویض شد و همین او را به فکر انداخت که اگر قرار است فرصت زیادی برای بازی کردن در تیم اصلی نداشته باشد، همان بهتر که به صورت قرضی راهی استون ویلا شود.

می‌خواستم به استون ویلا بروم و با استیو بروس کار کنم. یادم می‌آید در راه بازگشت به خانه، در هواپیما تلفنی با رایان فردریکس حرف زدم و به این فکر بودم که باید به صورت قرضی از تیم جدا شوم. تعویض شدن در مسابقه‌مان در آنفیلد و سپس کنار گذاشته شدن از ترکیب تیم برای چند مسابقه بعدی واقعا مرا به فکر وا داشت. وست بروم، ناتینگهام فارست و استون ویلا به دنبال من بودند و خودم بیشتر روی استون ویلا تاکید داشتم. یادم می‌آید که با سرمربی در مورد انتقال قرضی خودم حرف زدم. فقط خندید و گفت: «قرار نیست به تیم دیگری قرض داده شوی! همین جا می‌مانی و بازی می‌کنی.» گفت که باید برای بازگشت به ترکیب تیم تلاش کنم. 

رایس با حضور ۹۰ دقیقه‌ای در هر چهار بازی فصل جاری وست هم، به تیمش کمک کرده است که با کسب هفت امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند

بارسلونا نه تنها به فکر فروش رونالد آرائوخو نیست بلکه می‌خواهد قرارداد بلندمدت جدیدی را به او پیشنهاد کند.

طرفداری | بارسلونا مصمم به حفظ مدافع اروگوئه‌ای و کلیدی‌اش است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رونالد آرائوخو علیرغم اشتباه بزرگش در بازی مقابل پاری سن ژرمن و افت محسوسی که در چند بازی اخیر بارسلونا داشته است اما همچنان یکی از بازیکنان کلیدی بارسا و ژاوی است. با این حال، آینده او در نیوکمپ با ابهام روبرو شده است، چراکه منچستریونایتد و بایرن مونیخ به دنبال جذب او هستند. با وجود علاقه این دو تیم سرشناس اروپایی اما بارسلونا قصد فروش ستاره خود را ندارد و آبی‌اناری‌ها می‌خواهند قرارداد بلندمدت جدیدی به او پیشنهاد دهند. قرارداد فعلی آرائوخو با بارسا تا پایان فصل 2025/26 اعتبار دارد.

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب رونالد آرائوخو از بارسلونا

ماه گذشته، ESPN گزارش داد که بارسلونا ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو (109 میلیون دلار/85.5 میلیون پوند) در تابستان این مدافع 193 سانتی‌متری را بفروشد. با این حال، آرائوخو همیشه تمایل خودش را برای ادامه حضور در این باشگاه ابراز کرده است. تیم ژاوی در بازی بعدی خود در یک بازی لالیگایی هیجان‌انگیز در خارج از خانه به مصاف ژیرونا خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)