Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی خرداد؛رئیس‌جمهوری مکزیک مقام‌های دولت آمریکا را در جریان جزئیات اقدام‌های این کشور برای جلوگیری از سرازیر شدن مهاجران به ایالات متحده قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «آندرس مانوئل لوپز اوبرادور»، رئیس‌جمهوری مکزیک، امروز -‌پنج‌شنبه- اعلام کرد که دولتش فردا با مقام‌های دولت آمریکا گفت‌وگو کرده و آن‌ها را در جریان جزئیات اقدام‌های این کشور برای جلوگیری از سرازیر شدن مهاجران به ایالات متحده قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مهلت ۹۰ روزه آمریکا به مکزیک برای اتخاذ اقدامات سخت‌گیرانه‌تر علیه پناهجویان امروز به پایان رسید.

مکزیک در ماه ژوئن با آمریکا توافق کرد که اقدام‌های سخت‌گیرانه‌تری در جهت جلوگیری از ورود پناهجویان از مرزهای این کشور به آمریکا صورت بخشد. «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا تهدید کرده بود که چنانچه مکزیک این اقدامات را انجام دهد، تعرفه‌هایی بر تمام واردات این کشور به ایالات متحده اعمال کند.
برچسب ها: رئیس‌جمهوری مکزیک ، آمریکا ، سیل

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس جمهوری مکزیک آمریکا سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی

برخی از پناهجویان افغانستانی در «جاکارتا» پایتخت اندونزی با برپایی تجمع در برابر دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نسبت به سرگردانی و بلاتکلیفی چندساله‌شان در این کشور، دست به اعتراض زدند و خواستار حمایت این نهاد برای اسکان در کشورهای دیگر شدند.

خیابان‌های شهرهای مختلف اندونزی در سال‌های اخیر شاهد تجمعات و اعتراضات بسیاری از سوی پناهجویان افغانستانی بوده است.

بسیاری از پناهجویان افغانستانی، بیش از ۱۰ سال است که به اندونزی آمده‌اند با این حال پس از گذشت این مدت، جز سرگردانی و بلاتکلیفی چیزی عایدشان نشده است.

گفته می‌شود بیشتر این پناهجویان خواستار ورود نهادهای بین‌المللی به موضوع و کمک به انتقال آنها به کشور ثالث هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد