Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:52:34 GMT

فساد امروز در جامعه موجب ایجاد نارضایتی در مردم شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۴۸۵۶

فساد امروز در جامعه موجب ایجاد نارضایتی در مردم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح‌الله خدائیان عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان طارم، به طرح کاداستر اشاره کردو افزود: این طرح از جمله طرح‌های مهم در دست اجرا در کشور است.

وی اظهار کرد: طرح کاداستر دارای لایه‌های متعدد اطلاعاتی است و برای اجرای این طرح همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید اطلاعات ملکی خود را در اختیار سازمان ثبت قرار دهند و شفافیت در مالکیت‌های افراد، حذف زمین خواری، از بین رفتن فساد و حل مشکل تداخل مرزها ازجمله مزایای این طرح است و طرح کاداستر هزینه‌بر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک به رویکرد مبارزه با فساد در دستگاه قضایی اشاره کردو گفت: فساد امروز در جامعه موجب ایجاد نارضایتی در مردم شده است.

خدائیان ابراز کرد: راه مبارزه با فساد پیشگیری از شکل‌گیری آن است و باید همه دستگاه‌ها و مسئولانن نظام با قوه قضائیه همکاری کنند و برای پیشگیری از فساد در کشور حضور و تلاش سایر قوا ضروری است.

وی افزود: طارم ظرفیت بالایی در زمینه کشاورزی دارد و باید به راه‌اندازی صنایع تبدیلی در این شهرستان اقدام شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک ارتقای امنیت برای حضور سرمایه‌گذاران را یکی از مؤلفه‌های اصلی، جذب سرمایه‌گذار در استان زنجان عنوان کرد.

خدائیان یاد آورشد: اسناد مالکیت برای زمین‌های کشاورزی طارم نبوده و برای جلوگیری از خرد شدن اراضی موانعی وجود دارد که برای حل این آن با سازمان امور اراضی در تعامل هستیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک افزود: ۱۰۰ درصد درآمدهای طرح کاداستر صرف اجرای خود این طرح می‌شود و هم‌اکنون ۴۰ درصد آن در اختیار هلال احمر کشور قرار می‌گیرد که هیچ‌گونه نقشی در اجرای طرح ندارد.

کد خبر 4712295

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه قضایی وزارت دادگستری هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد خرم آباد اربعین حسینی یاسوج مشهد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی بیان کرد: در راستای اجرای قانون توسط شهرداری، جایگاه‌های غیرمجاز و غیربهداشتی عرضه و کشتار دام در شهر گلسار، علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به عرضه کنندگان غیرمجاز دام و بی‌توجهی این افراد، با دستور مقام قضائی تخریب شد.

وی با بیان اینکه این امر در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر ابتلاء به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و زیبا سازی مبلمان شهری انجام شد، افزود: در سال گذشته با تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری جمع آوری این جایگاه‌ها که موجب مخدوش شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود، در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری صراحتاً اذعان کند، جلوگیری از ایجاد و تأسیس مراکزی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شود از وظایف ذاتی شهرداری است و در تبصره ذیل این بند قانون گذار مشخص کرده شهرداری در صورتی که بخواهد نسبت به تخریب یا انتقال این مراکز اقدام کند مکلف است ضمن اعلام مراتب، مهلت مناسبی به صاحبان آن ابلاغ کند.

کد خبر 6088907

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار