Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@07:48:37 GMT

حضور بنیاد خیریه مفید در شهرستان نیکشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۵۱۶۸

حضور بنیاد خیریه مفید در شهرستان نیکشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد بلوچزهی بخشدار مرکزی نیکشهر با استقبال از حضور گروه‌های مختلف خیرین در این بخش گفت: نگاه توسعه‌ای خیرین در حوزه‌های مختلف به خصوص در بخش مرکزی شهرستان نیکشهر باعث شده است که ما شاهد رشد چشمگیر شاخص‌های توسعه‌ای در این بخش باشیم

بخشدار مرکزی نیکشهر افزود: در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان بنیاد نیکوکاری مفید در دفتر بخشداری برگزار شد پیشنهاداتی در حوزه آموزش و پرورش، بهداشت، محیط زیست و حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نخبه مطرح شد

بلوچزهی در تشریح خروجی این نشست بیان کرد: احداث سه مدرسه به همت بنیاد مفید در روستا‌های محروم بخش مرکزی شهرستان نیکشهر، تامین سرویس طرح روستا مرکزی و تامین ایاب و ذهاب در سال جاری و اتمام یکی از مدارس و پروژه‌های بزرگ که توسط اداره کل نوسازی مدارس در بخش مرکزی شروع بکار شده است از مهم‌ترین مصوبات حوزه آموزش این جلسه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بلوچزهی بخشدار مرکزی نیکشهر در مورد یکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه که مورد موافقت نمایندگان بنیاد مفید قرار گرفته است بیان کرد:برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری برای معلمین بخش مرکزی نیکشهر در قالب اردو‌های تفریحی در یکی از مناطق خوش آب و هوای کشور از جمله موارد مهمی بود که مورد موافقت قرار گرفت.

او افزود: احداث اورژانس ۱۱۵ در یکی از مراکز دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان نیکشهر و کمک به دانش آموزان بی بضاعت در آستانه فصل بازگشایی مدارس از جمله مواردی بود که مطرح شد.

شیوا مفید نماینده ویژه بنیاد خیریه مفید نیز  گفت: با توجه به جلساتی که با حضور بخشدار مرکزی نیکشهر در تهران گرفته شده است و طرح پیشنهاداتی که محمد بلوچزهی بخشدار این بخش در جلسه  ارائه شد قول اجرایی و تصویب پیشنهادات مطرح شده در هیئت مدیره را به مردم بخش مرکزی شهرستان نیکشهر خواهیم داد.

بنیاد خیریه مفید در راستای توانمند سازی و پرورش نیروی انسانی کارآمد برای معلمین بخش مرکزی شهرستان نیکشهر دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند و در یک ماه اخیر سومین گروه از خیرین کشوری است که وارد بخش مرکزی شهرستان نیکشهر می‌شود.

انتهای پیام/ع

احداث سه مدرسه به همت بنیاد مفید در روستا‌های محروم  نیکشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم

بارش برف در چهل و هشتمین روز از بهار در روستاهای کندوان، عنصرود، آشستان، کرد آباد و گنبرف بخش مرکزی اسکو از بعد از ظهر امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی تدین بخشدار مرکزی اسکو عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ ظهار کرد: به علت گرمای هوا و ذوب شدن فوری برف خساراتی به محصولات کشاورزی وارد نشده است، اما در ارتفاعات به علت سرمای حاکم و ماندگاری برف در روی محصولات و درختان فعلاً قابل پیش‌بینی نیست که خساراتی به محصولات وارد می‌شود یا نه.

برودت هوا در برخی مناطق روستایی اسکو به نزدیک یک درجه بالای صفر رسیده و مردم این شهرستان را غافلگیر کرده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

کد خبر 751265

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان