Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@14:03:01 GMT

دستگیری ۲۲ نفر در پارتی شبانه در ماه محرم

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۵۳۲۱

دستگیری ۲۲ نفر در پارتی شبانه در ماه محرم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسن ابراهیمی‌بسابی امروز اظهار کرد: شب گذشته گزارشاتی و اعتراض مردمی و عزاداران حسینی مبنی بر وجود مجلس پارتی مختلط همراه با مشروب‌خواری در یکی از ویلاهای خوش‌نشین مناطق دماوند اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم و قاطع جهت ورود به این محل فساد و دستگیری این حرمت‌شکنان در ماه محرم به ضابطین امر به معروف و پلیس اطلاعات صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: در این رابطه ۲۲ نفر شامل ۱۳نفر آقا و۹ نفر خانم به همراه و مشروبات الکلی باقی مانده دستگیر و کشف شد؛ متهمان جهت برخورد قضایی و قانونی بازداشت شدند.

ابراهیمی‌بسابی اضافه کرد: خودروها تماماً توقیف شدند و ویلای یاد شده به عنوان مرکز فساد پلمب و با نصب بنر ممنوع و غیرقابل استفاده شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دستگیری ماه محرم پارتی شبانه پارتی مختلط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرم زیر باران زانو نزد (عکس)

به گزارش ورزش سه، رمز شکست‌ناپذیری تیم محرم نویدکیا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، بازگشت‌های موفق به بازی و جبران گل خورده است.

مس که در ۱۳ بازی اخیرش شکست نخورده در پنج مسابقه برابر ذوب‌آهن، آلومینیوم اراک، تراکتور، پیکان و گل‌گهر از حریفانش عقب افتاد اما موفق به جبران نتیجه و فرار از شکست شد.

آنها این‌بار در هفته بیست و پنجم لیگ برتر زیر باران شدید به مصاف گل‌گهر رفتند و نیمه نخست را به حریف واگذار کردند اما در نیمه دوم موفق به جبران نتیجه شدند.

در این بین مس در بازی مقابل آلومینیوم با یک گل از حریف خودش عقب افتاد اما در نهایت با سه گل به پیروزی رسید و در چهار بازی دیگر توانست شکست را با نتیجه تساوی عوض کند.

به نظر می‌رسد تیم‌ نویدکیا به نباختن عادت کرده که برای تیمی با ۸ شکست در نیم‌فصل اول دستاورد ارزشمندی است.

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان