Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از آمادگی کامل پلیس برای روان‌سازی ترافیک و ایجاد نظم ترافیکی در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی باقری در  گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: پلیس همچون سنوات گذشته با بهره گیری از تمام توان خود در دهه اول محرم، اقدامات خود را برای روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، به مسئولان هیئت های عزاداری و تکایا در شهرهای استان توصیه کرد: از نصب هرگونه داربست و دایر کردن تکایا و ایستگاه های صلواتی در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور می شود، خودداری کنند.

وی با اعلام اینکه پارک دوبل و توقف در مقابل تکایا، مساجد، هیئت ها و دیگر اماکن عزاداری ممنوع است از عزاداران خواست از توقف در مقابل این مراکز خودداری کرده و ضمن همکاری با پلیس به تذکرات آن ها نیز توجه داشته باشند.

باقری درباره حرکت دسته های عزاداری به هنگام شب، افزود: ضروری است، مسئولان این هیئت ها علایم لازم ، نظیر شب رنگ را به همراه داشته باشند تا از تصادف خودروهای عبوری با آنان جلوگیری شود.

وی گفت: توصیه می شود در حرکت دسته های عزاداری و حین برگزاری مراسم به ویژه در ساعات پایانی شب در استفاده از بلندگوها ، رعایت حال بیماران و افراد مسن مد نظر قرار گیرد.

این مسئول اظهار کرد: در هنگام پخش نذورات به نحوی اقدام شود که از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری و به ماموریت خودروهای امدادی نیز خللی وارد نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اعلام اینکه حرکت موتورسواران در میان دسته های عزاداری ممنوع است از راکبان موتور سیکلت خواست: قوانین رانندگی را رعایت کرده تا عزاداری بدون حادثه ای برای خود و دیگر شهروندان داشته باشند.

باقری از شهروندان خواست برای جلوگیری از ترافیک های سنگین در معابر درون شهری برای رفتن به هئیت ها و مراسم های عزاداری حتی المکان از آوردن خودرو های شخصی خودداری و برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد

حسین ابراهیم طاها، دبیر کل سازمان همکاری اسلامی می‌گوید که این سازمان به «تعامل خود در چارچوب رویکرد بشردوستانه و گفت‌وگوی سازنده» با طالبان ادامه می‌دهد.

طاها این اظهارات را در پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا مطرح کرده است.

وی در این نشست از کشورهای عضو این سازمان نیز خواست تا از تلاش‌های بشردوستانه‌ برای افغانستان حمایت کنند.

سرمنشی سازمان همکاری‌های اسلامی گفت این سازمان به تلاش‌‌های خود برای کمک بشردوستانه و گفتگو با مقام‌های حاکم در افغانستان ادامه می‌دهد.

حسین ابراهیم طه در اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا از کشورهای عضو این سازمان خواست که از طریق صندوق امانت افغانستان تحت نظارت و مدیریت بانک توسعه اسلامی، سخاوتمندانه به این کشور کمک کنند.

این درحالیست که هیأتی از طالبان به ریاست عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت خارجه این گروه نیز در این نشست شرکت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران