Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@21:04:25 GMT

بازیکن لسترسیتی جایگزین قدوس شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۵۷۵۸

بازیکن لسترسیتی جایگزین قدوس شد

به گزارش وانانیوز، 

  به نقل از سایت le۱۱amienois فرانسه، باشگاه آمیا در آخرین دقایق نقل‌وانتقال‌های تابستانی با ارسال مدارک لازم موفق به جذب فوسنی دیاباته شد.
بر اساس این گزارش، باشگاه آمیا که با حکم کمیته انضباطی فیفا در پرونده شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا سامان قدوس، هافبک - مهاجم ایرانی را به مدت ۴ ماه در اختیار نخواهد داشت، توانست در زمان کوتاهی موافقت باشگاه لسترسیتی انگلیس را برای انتقال فوسنی دیاباته جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن فرانسوی تا پایان فصل به صورت قرضی برای آمیا بازی خواهد کرد، اما این باشگاه اجازه خرید قطعی او را پس از پایان این دوره از لسترسیتی انگلیس نخواهد داشت.
فوسنی دیاباته همانند سامان قدوس قادر به بازی در پست‌های هافبک هجومی و مهاجم است.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر

کول پالمر از نگاه هواداران و بازیکنان چلسی، بهترین بازیکن فصل تیم بود. 

طرفداری | مراسم جوایز پایان فصل چلسی، شب گذشته در تالار بزرگ استمفورد بریج برگزار شد. مهم ترین جوایزی که در این مراسم اهدا شدند، جوایز بهترین بازیکن فصل از نگاه بازیکنان و از نگاه هواداران بود. هر دو جایزه در نهایت به همان کسی رسیدند که همه انتظارش را داشتند. 

کول پالمر بدون تردید بهترین بازیکن این فصل چلسی بوده و بیشتر از سایر هم تیمی هایش گلزنی کرده است. پالمر هم از دید هواداران و هم از دید بازیکنان عنوان بهترین بازیکن فصل تیم مردان را به خودش اختصاص داد. او 24 گل و 13 پاس گل در این فصل به ثبت رساند.

آلفی گیلچریست به عنوان بهترین بازیکن آکادمی مردان انتخاب شد، جایزه بهترین بازیکن فصل تیم زنان از نگاه هواداران و بازیکنان هم به ترتیب به جس کارتر و لارن جیمز رسیدند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • سامان قدوس و چالش سطل آشغال در تمرینات برنتفورد / فیلم
  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • هرج و مرج و ازدحام غیرمعمول در برخی فرودگاه‌های انگلیس
  • اظهارات عجیب تتلو در دادگاه پایانی ؛ برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کردم !
  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند