Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی گفت: مردم ولایتمدار و حسینی شهرستان گرمی از اولین لحظه بروز سیل در برخی از استان‌های کشور ۱۵۴ میلیون تومان به مناطق سیل‌زده کمک کرده‌اند و همچنین طرح همگام با کشاورز نیز در شهرستان گرمی اجرا می‌شود. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ طاهر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای بروز سیل در برخی از استان‌های کشور مردم ولایت‌مدار و حسینی شهرستان گرمی 154‌ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی و همچنین در قالب طرح جهاد همبستگی به مردم سیل‌زده کمک کرده‌اند و اهالی شهرستان گرمی همواره کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم را وظیفه خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای طرح همگام با کشاورز در شهرستان گرمی خبر داد و افزود: طرح ملی همگام با کشاورز همزمان با سراسر کشور در راستای اعتلای شهرستان بسیج، افزایش سطح آگاهی و دانش کشاورزان، افزایش سطح درآمد کشاورزان و کاهش مهاجرت از روستا به شهر در 160 روستای شهرستان گرمی اجرا می‌شود.

کرمان| حضور 6 ماهه گروه جهادی در گرمای طاقت‌فرسای روستای هیرگلوبسیج طرح همگام با کشاورز را در مزارع استان خراسان شمالی عملیاتی می‌کندکمک 50 میلیاردتومانی خیران برای نوسازی مدارس سیل‌زده گلستان

اهدای 138 جهیزیه به نوعروسان در شهرستان گرمی

رحیمی با بیان اینکه امسال سپاه شهرستان گرمی در راستای حمایت از زوج‌های جوان اقدامات خوبی انجام داده است تصریح کرد: امسال سپاه شهرستان گرمی در راستای حمایت از زوج‌های جوان و نوعروسان اقدامات و فعالیت‌های خوبی انجام داده است که اهدای 138 جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند در سطح شهرستان گرمی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین طرح‌ها و فعالیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و استفاده از کالای ایرانی در این شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در شهرستان گرمی بیان کرد: در سطح شهرستان گرمی گروه‌های جهادی فعالیت خوبی از خود نشان داده‌اند به طوری که این گروه‌های جهادی به بحث بهداشت و درمان نیز به صورت گسترده ورود کرده‌اند و در سطح روستاهای بخش موران نیز در راستای ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مدت 3 روز فعالیت کرده‌اند.

115 طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان گرمی اجرا شده است

وی با تاکید بر اینکه 115 طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان گرمی اجرا شده است اظهار کرد: در سطح شهرستان گرمی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی در مناطق محروم و روستایی گرمی 115 طرح محرومیت‌زدایی اجرا شده است که احداث 7 باب مسجد، احداث 4 باب خانه محروم و 5 پروژه آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری از مهم‌ترین این طرح‌ها و پروژه‌ها است.

رحیمی افزود: در راستای ایجاد اشتغال و تحقق رونق تولید و اقتصاد مقاومتی  افراد متقاضی وام به کمیته امداد شهرستان معرفی شده‌اند و تسهیلات دریافت کرده‌اند و در این راستا 700 میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی به 19 نفر با مشارکت و همکاری کمیته امداد و 135 میلیون تومان با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر اقتصاد در عرصه‌های مختلف تولیدی اعطا شده است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل

سردار جواد تقوی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرحله جدید این طرح سراسری امسال با اولویت نظارت و پایش انبار‌ها و محل دپو کالای قاچاق، با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی در استان اردبیل اجرا شد.

او با اشاره به تلاش مسئولانه و جهادی پلیس استان اردبیل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، اظهار کرد: در این مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان اردبیل موفق شد، ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، چهار هزار متر پارچه، ۲۵ تن گندم و هفت تن و ۵۶۰ کیلوگرم آرد کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل کشف ۶ تن انواع چوب آلات جنگلی، چهار تن و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۸۰ هزار بسته قهوه، یک دستگاه موتورسیکلت، ۱۲۰ قوطی نوشابه خارجی، ۲۸۰ لیتر سوخت و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع دیگر کالای قاچاق را از جمله دیگر کشفیات ماموران نیروی انتظامی استان اردبیل در این طرح عنوان کرد.

سردار تقوی اظهار کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را در مجموع ۵۶ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال اعلام کردند.

او بیان کرد: با اجرای این مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل ۱۳ نفر دستگیر و ۱۰ دستگاه خودرو چاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به پلمب ۲ انبار در این طرح با دستور مراجع قضایی، اضافه کرد: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شدند.

سردار تقوی ادامه داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است