Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@12:51:38 GMT

داستان آکادمی‌ها؛ لیبرتی: افتخار غنا و غرب آفریقا

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۵۹۶۷

آن روز گروهی از بچه های حاضر در آکادمی لیبرتی، جلسه تمرینی را به تعویق انداختند تا درخشش برادران بزرگترشان را تماشا کنند. با پاهای برهنه، کفش هایی آویزان شده از گردن و دستانی که دائم در هوا می چرخید، تصویری معرکه خلق کرده بودند. آن روز، روزِ شادی و رویاپردازی تمام غنایی ها بود. پس از پیروزی 2-0 مقابل چک، دو دلیل بزرگ برای کودکان غنایی پیش آمد تا نسبت به آینده امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اولین دلیل، ظهور افق های جدید برای فوتبال این کشور بود تا بتوانند پس از اولین درخشش کشورشان در عرصه جهانی، ادامه راه را بروند. دومین دلیل هم این بود که از ترکیب تیم ملی غنا در جام جهانی 2006، دو بازیکن از آکادمی‌ای که آن ها در آنجا بازی می کردند، پرورش یافته بودند. آن دو بازیکن، آساموا جیان و سولی مونتاری بودند.

سایر قسمت‌های داستان آکادمی‌ها: لیورپول، سانتوس، آژاکس، بارسلونا، چلسی، آتالانتا، بنفیکا، کارلوس ساریمنتو لورا

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و آموزش، یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازها برای ورود به این بازار است.

صرافی نوبیتکس در راستای برطرف کردن نیاز آموزشی کاربران بازار رمزارز، پلتفرم آموزشی با عنوان «آکادمی نوبیتکس» را با هدف آموزش افراد برای ورود به دنیای کریپتوکارنسی، ایجاد کرده است.

آکادمی نوبیتکس با ارائه آموزش‌های جامع و کاربردی، نقش مهمی در کاهش چالش‌ها و پیچیدگی‌های مربوط به این حوزه ایفا می‌کند. این پلتفرم بر آن است تا با ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد، علاوه بر آماده کردن آنها برای موفقیت در این بازار پرهیجان، دانش فنی افرادی را که علاقمند به صنعت بلاکچین و رمزارز هستند نیز ارتقا دهد.

به سوی آگاهی و دانش

آکادمی نوبیتکــس از نیمــه ســال 1402 در پاســخ به نیــاز جامعه برای گســترش آگاهی و آمــوزش رایگان در حــوزه کریپتو راه‌اندازی شــد. هدف آکادمی نوبیتکس دسترس‌پذیر کردن آموزش با کیفیت و متنوع برای علاقه‌مندان کریپتو است.

این پلتفرم به صورت تخصصی و حرفه‌ای، مباحث مربوط به بلاکچین و رمزارز را آموزش می‌دهد.

بحث و بررسی‌ تخصصی سوژه‌های روز دنیای رمزارزها تا آموزش تحلیل و ترید به زبان ساده از موضوعاتی است که به نوبت دستمایه ساخت ویدئوها و وبینارهای آکادمی نوبیتکس قرار می‌گیرد.

در این آکادمی، تمامی محتواها و دوره‌های آموزشی با دقت بالا طراحی شده‌اند و به صورت مرتب و منظم بروزرسانی می‌شوند تا کاربران بتوانند همواره از آخرین توسعه‌ها و نوآوری‌های حوزه رمزارزها مطلع باشند. علاوه بر این، با توجه به تنوع سطح دانش و تجربه کاربران، محتواها در سطوح مختلفی از ساده تا پیشرفته ارائه شده است تا همه بتوانند به صورت کاملاً شخصی‌سازی‌شده از آن‌ها بهره‌مند شوند.

سمفونی آموزش و آگاهی در دنیای رمزارز

با گذشت کمتر از یک سال از شروع به فعالیت پلتفرم آموزشی نوبیتکس، تا به حال 51 ساعت محتوای آموزشی در قالب 14 وبینار، هفت کارگاه آموزشی و چهار دوره آفلاین در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه  قرار گرفته است.

آکادمی نوبیتکس به‌عنوان یکی از منابع اصلی آموزشی در این زمینه شناخته می‌شود و کاربران می‌توانند با صرف زمان کوتاهی با تمامی اصطلاحات و مفاهیم کریپتویی آشنا شوند و از این طریق، درک بهتری از این بازار متغیر و پویا پیدا کنند.

در حال حاضر بیش از 200 هزار مخاطب، محتواهای آموزشی این آکادمی را دنبال می‌کنند که به این ترتیب، آکادمی نوبیتکس به عنوان یکی از مراجع اصلی آموزش در این حوزه شناخته شده است.

آموزش‌های صحیح و اصولی به کاربران بازار ارزهای دیجیتال این امکان را می‌دهد که قبل از سرمایه‌گذاری، با مفاهیم و ابعاد پرپیچ‌و‌خم این بازار آشنا شوند. این روش باعث می‌شود که کاربران با دید بازتر و اطلاعات بیشتر، برای ورود به بازار رمزارزها اقدام کنند و تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته باشند.

ویدئوهای آموزشی را در آکادمی نوبیتکس و مطالب آموزشی در زمینه رمزارزها را در مجله نوبیتکس مطالعه کنید. نوبیتکس اولین و بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران است.

دیگر خبرها

  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • هوش مصنوعی محل دفن افلاطون را کشف کرد
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال