Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@19:31:40 GMT

بالگرد امدادی ایلام توسط هلال احمر خریداری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۶۲۴۷

بالگرد امدادی ایلام توسط هلال احمر خریداری شد

به گزارش ایکنا از ایلام، حسین عارفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام امروز 14 شهریور ماه در مجمع استانی این جمعیت با اشاره به دیدار اخیری که به همراه استاندار ایلام با رئیس جمعیت هلال احمر کشور داشت، افزود: ساخت آشیانه بالگرد امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ایلام تمام و یک فروند بالگرد نیز توسط مرکز خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این بالگرد به صورت دائم به استان اختصاص و در سفر رییس جمهور به استان، آشیانه بالگرد و خود بالگرد امداد و نجات به صورت رسمی فعالیت آنها آغاز می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار کرد: در این دیدار همچنین توافق شد ۱۰ دستگاه چادر راب هال توسط هلال احمر با مشارکت استانداری تهیه و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای مسقف در کنار پایانه مرزی مهران در مسیر برگشت زائران برای اسکان اضطراری داشته باشیم.
عارفی افزود: مرکز آموزش هلال احمر ویژه غرب کشور در شهرستان ایوان برای اعضای جوان داوطلب با کمک استاندار محترم و هلال احمر امسال با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی همچنین در دست احداث بودن ۲ انبار امدادی هلال احمر با مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع و پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی کارزان خبر داد .
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی هلال احمر قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین