Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@01:05:06 GMT

۱۲۸۰ خودرو برای سرویس مدارس قزوین ثبت نام کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۷۰۶۸

۱۲۸۰ خودرو برای سرویس مدارس قزوین ثبت نام کرده‌اند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی و سواری شخصی در بخش سرویس مدارس وظیفه جا به جایی ۱۳ هزار دانش آموز قزوین را عهده دار بودند.
اسماعیل عرشیان افزود: تجربه نشان داده که همه ساله و با بازگشایی مدارس ۲۵ تا ۳۰ درصد به ترافیک شهری افزوده می شود که مهترین عامل آن نیز تقاضای سفر به دلیل جا به جایی دانش آموزان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، مهمترین دغدغه والدین هنگام آغاز سال تحصیلی را سرویس‌های مناسب و ایمن برای جا به جایی فرزندانشان از منزل به مدرسه و بالعکس دانست و اظهار داشت: بر همین اساس و از چهار سال گذشته کارگروه ماده ۱۸ توسط وزارت کشور و با همکاری آموزش و پرورش، شهرداری و پلیس راهور در مراکز استان‌های کشور راه‌اندازی و کارگروه قزوین نیز طی مدت یاد شده همواره از کارگروه‌های پیشرو بوده است.
عرشیان اضافه کرد: در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات و نیز رضایت والدین برای سال تحصیلی جدید پنج هزار نفر ساعت آموزش برای رانندگان و پیمانکاران سرویس‌های مدارس و ۳۰ شرکت حمل‌ و نقلی که مسئولیت جابه‌جایی امسال دانش‌آموزان را برعهده دارند، ارایه شد.
۶۰ راننده سرویس مدارس به کربلا اعزام می شوند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: امسال و به قید قرعه ۶۰ راننده و عوامل سرویس مدارس  که پارسال  به عنوان نمونه معرفی شده‌اند به قید قرعه و رایگان به کربلای معلی از سوی این سازمان اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به ارایه لوازم یدکی به سرویس مدارس، اظهار داشت: به منظور ارتقای کیفی و ایمنی خدمات ارایه شده و جلوگیری از حوادث احتمالی از سوی این سازمان توزیع لاستیک، روغن و سایر لوازم بین رانندگان سرویس‌های مدارس قزوین توزیع می شود.
عرشیان با بیان اینکه امسال برای نخستین مرتبه رانندگان سرویس‌های مدارس کشور از یک برچسب واحد برای خودروهای خود در سراسر کشور استفاده  می کنند، یادآور شد: رانندگانی که در سامانه سپند ثبت نام کرده باشند می‌توانند از این برچسب‌ها بهره‌مند شوند و در صورتی که این برچسب از سوی وزارت کشور اعلام شود، بلافاصله اقدام به چاپ و توزیع آن خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: ۲۰ درصد از رانندگان سرویس‌های مدارس ثبت نام کننده در سامانه سپند خانم و ۸۰ درصد نیز آقا هستند و به این ترتیب اولویت جابه‌جایی دانش آموزان مدارس دخترانه با رانندگان بانو خواهد بود.
عرشیان تصریح کرد: سال گذشته استفاده از خودروهای پایین تر از مدل ۸۴ در مدارس ممنوع اعلام شده بود اما امسال این مدل به ۸۶ ارتقا یافته و قصد داریم سال به سال استفاده از خودروهای سرویس مدارس را به روز کنیم.
۸۰۵۴/۶۰۱۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آموزش و پرورش استان های کشور تاکسی خودرو شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: به منظور صدور گواهینامه تایید نوع خودرو، تولید کننده علاوه بر رعایت الزامات مربوط به تایید نوع محصول، ملزم به رعایت سیستم تطابق تولید بوده و بسته به نوع محصول تولیدی، متقاضی باید تایید نوع، روش و برنامه مناسب تطابق تولید را تهیه کند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های بازرسی اداره استاندارد از برقراری سیستم اعمال کنترل‌های لازم و کافی به منظور تضمین تطابق تمامی محصولات با نوع تایید شده و اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت در طول مدت اعتبار تاییدیه را نظارت خواهند کرد.

مدیرکل استاندارد قزوین بیان کرد: در بازرسی از واحد‌های تولیدی استان قزوین پس از بررسی مدارک و مستندات و همچنین انجام آزمون‌های تایید نوع خودرو، در کمیته علایم نخستین تایید نوع استان برای شرکت بهمن دیزل و خودرو‌های کشنده صادر شد.

عقیلی یادآور شد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تایید نوع وسایل نقلیه، صدور تایید نوع از تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۲ به ادارات کل استان‌ها واگذار شده است.

هدف از تدوین این دستورالعمل تعیین رویه‌ای برای صدور گواهینامه تایید نوع و کنترل تطابق تولید وسایل نقلیه تولید داخل به منظور حصول اطمینان از تداوم تولید طبق شرایط و ویژگی‌های تایید شده براساس استاندارد ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین