Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:50:10 GMT

یک ماجرای باورنکردنی از سفر در زمان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۷۱۹۳

یک ماجرای باورنکردنی از سفر در زمان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در یکی از روز‌های معمولی سال ۲۰۰۶ مرد جوانی با لباس‌هایی از مد‌رفته و دوربینی قدیمی در‌دست، مثل گمشده‌ها در خیابان‌های شهر «کی یف» اوکراین قدم می‎زند که پلیس مشکوک می‎شود و از او مدرک شناسایی می‎خواهد. خب! این‎طور چیز‌ها گاهی پیش می‎آید.

بیشتربخوانید: آیا واقعا امکان سفر به آینده وجود دارد؟

مرد مثل هر شهروند خوب دیگری، کارت شناسایی‎اش را نشان می‎دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه‎چیز خوب پیش می‎رود جز یک موضوع کوچک؛ مدارک مرد، مربوط به ۵۰ سال پیش است. پلیس او را به یک مرکز روان‎درمانی تحویل می‎دهد. پزشکی به‎نام «پارلو کوتریکف» او را معاینه و همه صحبت‌هایش را ضبط می‎کند. مرد خودش را این‎طوری معرفی می‎کند: «سرگئی پانامارنکوف. در ۱۶ ژوئن ۱۹۳۲ در کی یف به‎دنیا آمده و ۲۵ ساله ام». طبق این ادعا سرگئی حالا باید حدود ۷۴ ساله باشد نه ۲۵ ساله. دکتر از او می‎پرسد: «چطور در سال ۲۰۰۶ هستی و ۲۵ سال داری؟» مرد درحالی‎که گیج به‎نظر می‌رسد، می‎گوید همان روز برای عکاسی از خانه بیرون آمده‎، مدتی در خیابان‌ها قدم زده و چندتا عکس هم گرفته‎است؛ ازجمله عکس از یک شیء نورانی در آسمان! بعد هم دوربین را به دکتر نشان می‎دهد تا حرفش را باور کند.

برای به کار انداختن دوربین قدیمی و چاپ عکس از یک عکاس حرفه‎ای کمک می‎گیرند. عکاس با دیدن دوربین و نگاتیو، چهار چرخش پنچر می‎شود و –احتمالا با عربده- می‎گوید از این مدل دوربین‎ فقط در موزه‎ها پیدا می‎شود. چیزی که بیشتر عکاس را متعجب می‎کند، این است که نگاتیو و دوربینی که ۷۰ سال از عمرش می‎گذرد، این‎قدر نو و سالم باشد. او به‎هرحال نگاتیو را چاپ می‎کند و درکمال حیرت می‎بیند که عکس‎ها شهر کی یف را در دهه ۵۰ میلادی نشان می‎دهد و یک شیء پرنده ناشناس هم در آسمان دیده می‎شود. سرگئی، ادعا می‎کند شیء پرنده بعد از گرفتن عکس بالای سرش می‎رود و با منتشر کردن نوری، باعث ازحال رفتن او می‎شود. او هم وقتی چشم‎هایش را باز می‎کند، خودش را در جایی جدید می‎بیند. دکتر کوتریکف بهت‎زده تصمیم می‎گیرد موضوع را بیشتر بررسی کند. برای همین دستور می‎دهد سرگئی را به هتلی ببرند و با دوربین‌های مداربسته رفتارش را کنترل کنند. وقتی روز بعد به سراغش می‎روند، اثری از او پیدا نمی‎کنند.

دوربین‌های مداربسته هتل هم تصویری از او درحال خروج، ثبت نکرده‎بودند. دکتر دست از تحقیقات بر نمی‎دارد و تلاش می‌کند «والنتینا» نامزد سرگئی را که او هم حالا باید حدود ۷۰ ساله باشد، پیدا کند. موفق هم می‎شود. والنتینا وقتی عکس دونفره‎اش با نامزد عجیب‎وغریبش را می‎بیند، می‎زند زیر گریه و می‎گوید یک روز، سرگئی گم شده و دیگر هیچ‎وقت او را ندیده‎ است. سفر در زمان همیشه یکی از رویا‌های دست‎نیافتنی آدم‌ها بوده‎است و دانشمندان درباره آن بسیار تحقیق کرده‌اند. قصه سرگئی یکی از مستندترین ماجرا‌های سفر در زمان بوده‎است. هر چند می‌توان شواهدی هم برای ساختگی بودن آن پیدا کرد، شما چه فکری می‌کنید؟

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها جالبترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی؛ دور از انتظارترین پرسش تاریخ!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903239

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی
  • ببینید | سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی؛ دور از انتظارترین پرسش تاریخ!
  • وضعیت باورنکردنی پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • مهارت‌های عجیب و باورنکردنی در مستطیل سبز / فیلم
  • (عکس) تصاویری باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر
  • عکس‌هایی باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر
  • ببینید | تصاویر باورنکردنی از بارش ماهی در یاسوج!
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم