Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@07:33:50 GMT

پیشنهاد جدید برای تامین مالی مسکن کم‌درآمدها

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۷۴۵۶

پیشنهاد جدید برای تامین مالی مسکن کم‌درآمدها

رویداد۲۴  عباس فرهادیه یادآور شد:‌ در جلسات بررسی پیشنهادات ردیف‌های قانون بودجه در بخش مسکن، تامین منابع مالی موردنیاز برای تکمیل خدمات روبنایی و محوطه‌سازی مسکن مهر، برای طرح اقدام ملی نیز تامین مسکن گروه‌های کم‌درآمد و در تبصره ها حل مشکلات و موانع بیمه، مالیات و تسهیلات، پیشنهاد شده است.

وی با بیان این‌که اصلاحات قانون پیش فروش در مرکز پژوهش‌های مجلس و همچنین کمیسیون قضایی مجلس در دست بررسی قرار دارد، افزود:‌ دو ردیف اصلی بودجه سال 99 و دو تبصره در بخش مسکن موردبررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو ردیف اصلی بودجه ای پیشنهاد شده و مورد بحث و بررسی قرار گرفته یکی تامین منابع تکمیل خدمات روبنایی و محوطه سازی مسکن مهر و دیگری تامین منابع مالی موردنیاز برای کمک به تامین مسکن گروه های کم درآمد است.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن تصریح کرد: در تبصره ها نیز که قرار شده در قالب بودجه اضافه شود، رفع موانع و مشکلات حوزه بیمه، مالیات و تسهیلات مدنظر قرار گرفته است که در مورد آنها بحث و بررسی‌های لازم انجام گرفت.

فرهادیه درباره جدیدترین وضعیت بررسی قانون پیش‌فروش ساختمان و اصلاحاتی که قرار بود تا در مجلس راجع به آن بررسیهای لازم صورت بگیرد، گفت: اصلاحات قانون پیش‌فروش در مرکز پژوهش‌های مجلس و همچنین کمیسیون قضایی مجلس در دست بررسی قرار دارد.

منبع: تسنیم خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسکن تامین مالی مسکن کم درامدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرده است که کمیسیون تلفیق در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن فراهم نشد که در زمان خود در مجلس قرائت می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟