Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران نوشت: دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پی مفقود شدن «سیدروح‌الله صدرالساداتی» - نماینده مردم هرمزگان - اطلاعیه‌ای صادر کرد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«در پی نشر اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، به اطلاع می‌رساند دبیرخانه این مجلس از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده و همچنان در حال پیگیری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم‌چینن ایسنا نوشت: 
روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت در پی مفقود شدن یک عضو مجلس خبرگان اطلاعیه‌ای صادر کرد. 
متن اطلاعیه بشرح زیر است:
«بسمه تعالی
نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع می‌رساند هیچگونه اقدام قضایی در خصوص بازداشت مشارالهیم ازسوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است. بدیهی است انتساب و انتشار خبر مزبور موجب تعقیب کیفری خواهد بود.
روابط  عمومی دادسرای ویژه روحانیت» برچسب ها: مجلس خبرگان ، حجت‌الاسلام صدرالساداتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ اداره آب فاضلاب شهرستان بهمئی اطلاعیه‌ای مبنی بر قطع آب در شهر لیکک صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: به منظور راه اندازی خطوط جدید آب شهر لیکک، اصلاح شبکه فرسوده و پایداری آب، آب شهر لیکک از ساعت ۱۲ ظهر امروز جمعه تا ۱۲ شب همین تاریخ قطع خواهد شد. بر همین اساس از همه همشهریان درخواست می‌شود نسبت به ذخیره آب مصرفی مورد نیاز اقدام کنند. در این اطلاعیه تاکید شده مشترکان در زمان قطع آب، شیر فلکه ورودی منزل را بسته و پمپ‌های آب خانگی را خاموش کرده و بعد از ساعت یاد شده و برقرارشدن آب شهری، برای مدت ۵ دقیقه لوله‌های آب را باز گذاشته تا آب مانده در لوله‌ها خارج شود.

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • صدور اطلاعیه قطعی آب در ده چشمه
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک