Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شهدا مظهر وحدت ما هستند گفت: استان نیاز به وحدت دارد و بهترین روش‌ها، اقداماتی مانند این نامگذاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه‌شب در مراسم بهره‌برداری از نام فرودگاه بین‌المللی بیرجند به نام سردار شهید محمود کاوه گفت: این نامگذاری به جهت انسجام‌بخشی که به استان از لحاظ مسائل فرهنگی و اجتماعی می‌دهد، بسیار حرکت خوبی است چراکه شهدا مظهر وحدت ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: استان نیاز به وحدت دارد و بهترین روش‌ها، اقداماتی مانند این نامگذاری است.   نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند زنده نگه‌داشتن یاد شهید کمتر از شهادت نیست اظهار کرد: یاد شهیدان ما را در برابر بسیاری از مشکلات واکسینه می‌کند.   تشعشع شهید حججی در تاریخ انقلاب اسلامی ماند فلاحتی با بیان این‌که تشعشع شهید حججی در تاریخ انقلاب اسلامی ماند گفت: شهید حججی مانند شهید کاوه و از نسل جدید است.   وی اظهار کرد: 20 تا 30 سال پیش تمامی وصیت‌نامه‌های شهدای قاین و زیرکوه را مطالعه کردم. در تمام این وصیت‌نامه‌ها دو موضوع نمایان بود. یکی اخلاص شهدا که هیچ‌کاری به دیده‌شدن و تبلیغ نداشتند و دوم ولایت‌پذیری شهدا بود که به صورت عملی نمایان بود.   نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: ولایت‌پذیری شهدا به‌گونه‌ای بود که هر چه امام خمینی(ره) می‌فرمودند، انجام می‌دادند.   فلاحتی گفت: انقلاب اسلامی ایران در 40 سالگی به این عظمت رسید ودست ما است.   وی افزود: دو اهرم برای حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی داریم. یکی اخلاص و جوهره انقلاب اسلامی است و دیگری ولایت‌پذیری است.   نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از این دو مسیر هرجا فاصله بگیریم، ضربه را همان‌جا می‌خوریم، خواه در دولت یا مجلس یا قوه‌قضائیه باشد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی

مالک رحمتی با تاکید بر اینکه اعتقاد به خداوند متعال و تاکید بر خدا محوری، اعتماد به نقش مردم و تبعیت از ولایت فقیه سه رکن اصلی حضور مردم در انقلاب اسلامی است گفت: این موارد مهم باعث رشد و توسعه می‌شود و اگرکوتاهی در این موارداتفاق بیفتد حتما دچار خلل خواهیم شد.

وی با تاکید اینکه درهر بخشی از نظام مدیریتی با هر نسبت محتوایی نیازمند اتحاد و انسجام مدیریتی هستیم تا در استان برنامه‌ها به سر منزل مقصود برسد اظهار داشت: شما با برنامه ریزی‌ها می‌توانید به آرمان‌ها برسید و مردم کیفیت و کمیت این تلاش‌ها را ببینند.

وی تصریح کرد: دغدغه و مطالبه بنده چندین موضوع است، اساسا انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای ما بدنبال این بودند که کردم به سرنوشت خود حاکم باشند و اراده مردم در چارچوب انتخابات به همه شئونات کشور ساری وجاری شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید از این مهم صیانت کنیم و بهترین مسیر صیانت از آن عملکرد مدیران است که از بستر مردم سالاری دینی خارج می‌شوند و باید به این ملت خدمت کنند.

معاون امور عمرانی استاندارهم گفت: شورا‌ها نماد مردم سالاری دینی و تحقق اراده مردم در جهت مدیریت شهریاست و با امیدواری به سمت امید مردم و توسعه شهر‌ها در حال حرکت هستیم.

ذاکری  با بیان اینکه از شورا‌ها انتظار می‌رود در جهت اجرای قانون از شهرداران و دهیاران پیگیری کنند افزود: اگربخواهیم استانی توسعه یافته و رو به جلو داشته باشیم باید حرکت‌ها و فعالیت‌های ما بر بستر سامانه‌ها باشد تااز بسیاری از فساد‌های اداری کاسته شود.

 رییس شورای اسلامی استان هم گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی بود که بعد از ان طبق فرمان امام راحل ایین نامه اجرایی شورا‌ها تهیه و تصویب گردید تا برای اداره امور شهر و روستا شورا‌ها تشکیل شوند که با هدف رفع تمامی مشکلات مردم و بررسی ان‌ها نارسایی‌ها در بخش‌های مختلف توسط شورا‌ها بررسی و راهکار ارایه شود.

دبیری افزود: شورا‌ها در این مدت سیر تکاملی را طی کرده و به بلوغ کافی رسیدند و مورد حمایت مردم قرار گرفتند، اما بایدانتظارات مردم را برطرف کنند و تلاش کنند برنامه ریزی لازم با کمترین خطا راانجام دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است