Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@10:46:12 GMT

آمار مدیران زن در کشور؛ بوشهر صدرنشین است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۸۰۳۸

آمار مدیران زن در کشور؛ بوشهر صدرنشین است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: تعداد مدیران زن در همه سطوح از ۱۳/۷ درصد در سال ۱۳۹۶ به ۱۸/۶ درصد در سال ۹۸ افزایش یافته و به طور کل انتصاب مدیران زن در دو سال اخیر شاهد افزایش ۳۶ درصدی بوده است.

این گزارش حاکی است تعداد مدیران زن در استانداری از ۶/۲ درصد در سال ۹۶ به ۹/۲ درصد در حال حاضر افزایش یافته و در مجموع شاهد افزایش  ۴۸/۷ درصدی انتصاب مدیران زن در استانداری، فرمانداری و بخشداری‌ها در دو سال اخیر بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه میان مدیران عالی، میانی و پایه در دو سال اخیر نشان می‌دهد که تعداد زنان در بخش مدیران عالی از ۲/۵ به ۵/۵ درصد، در بخش مدیران میانی از ۶/۹ درصد به ۹/۳ درصد و در بخش مدیران پایه از ۱۶/۹ درصد به ۲۳ درصد رسیده است.

جدول دیگری که نمایشگر درصد مدیران استانداری‌ها و مدیران کل دستگاهی زن در استان‌های کشور است نشان می‌دهد، کمترین میزان انتصاب مدیران زن در استان قم و بیشترین آن‌ها در استان بوشهر بوده است.

بعد از بوشهر به ترتیب استان‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، البرز، سمنان و لرستان بیشترین انتصابات مدیران زن را به خود اختصاص داده اند.

بعد از استان قم، استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی و اصفهان نیز کمترین میزان انتصابات را داشته اند.

انتهای پیام/ک

بوشهر در صدر انتصاب مدیران زن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات دولت حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه چقدر است؟

به گزارش صدای ایران از یورونیوز، بر اساس آخرین داده‌های موسسه آمار ترکیه، تورم سالیانه ترکیه در ماه آوریل به ۶۹.۸ درصد افزایش یافت. تورم سالیانه مربوط به قیمت مصرف کننده هم در این کشور در ماه گذشته نزدیک به ۷۰ درصد رسید که کمی کمتر از انتظار بود. این رقم بالاترین نرخ تورم را از نوامبر سال ۲۰۲۲، آن هم به دلیل افزایش شدید قیمت‌ها به ویژه برای هزینه‌های آموزشی، رستوران‌ها و هتل‌ها، به خود اختصاص داده است.

بانک مرکزی ترکیه در ماه مارس نرخ بهره کلیدی خود را به ۵۰ درصد افزایش داد و دلیل آن را ادامه نیاز به مقابله با افزایش تورم در این کشور دانست. این بانک در آن زمان در بیانیه‌ای با اعلام کاهش واردات کالا‌های مصرفی و طلا سایر شاخص‌ها از جمله چسبندگی در تورم خدمات، انتظارات تورمی، ریسک‌های ژئوپلیتیکی و قیمت مواد‌غذایی را عامل تداوم فشار تورمی دانست. بر طبق اعلام بانک مرکزی ترکیه، سیاست پولی انقباضی تا زمان کاهش تورم ماهیانه حفظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند