Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:23:37 GMT

اعتراض تونسی ها علیه گزارش «العربیه» درباره این کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۸۴۳۱

اعتراض تونسی ها علیه گزارش «العربیه» درباره این کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، اتحادیه روزنامه نگاران تونسی به شدت به گزارش ۲ شبکه سعودی العربیه و العربیه الحدث اعتراض کرد.

این اعتراضات به دلیل پخش گزارشی موهن از شبکه سعودی الحدث علیه منطقه مرزی با لیبی صورت گرفت.

اتحادیه مذکور اعلام کرد: از دو شبکه العربیه و العربیه الحدث و تمامی موسسه های رسانه ای که از آنها نقل قول می کنند می خواهیم که گزارش منتشر شده در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۱۹ در خصوص منطقه مرزی الذهیبه در مرز با لیبی را حذف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العربیه در این گزارش این منطقه را به عنوان پایگاه اصلی داعش در تونس و شغل مردم آنجا را قاچاق معرفی کرده بود.

این اتحادیه تاکید کرد که گزارش العربیه حاوی اطلاعاتی غلط است که به ماهیت کار خبری لطمه وارد می کند.

کد خبر 4712482

منبع: مهر

کلیدواژه: تونس عربستان سعودی العربیه ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ایران لبنان دونالد ترامپ عراق حزب الله لبنان سوریه فلسطین برجام جنگ 2015 یمن روسیه فرانسه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش جام جم آنلاین، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می (ماه آتی میلادی) دولت فلسطینی را به رسمیت می شناسند.

خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط اعلام کرد: انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

به گزارش العربیه، در ماه مارس، اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی اعلام کردند که به طور مشترک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تلاش خواهند کرد. این در حالیست که اشغالگران قدس مخالفت صریح خود را با با این اقدام اعلام کردند.

از سوی دیگر، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا پیشتر گفته بود که انتظار دارد مادرید تا ماه جولای به رسمیت شناختن فلسطینیان را اعمال کرده و معتقد است به زودی یک «توده بحرانی» در اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت که چندین عضو را برای اتخاذ موضع مشابه تحت فشار نیز قرار دهد.

دیگر خبرها

  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفتگو کردند
  • گفت‌وگو بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه
  • کاهش تنش‌ها در منطقه محور تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار پناهنده خردسال در اروپا
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند