Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@23:57:08 GMT

الزام نام نويسي سرويس مدارس استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۸۶۶۳

الزام نام نويسي سرويس مدارس استان تهران

خبرگزاری آریا- معاون استاندار تهران: همه رانندگان سرویس مدارس در شهرستان‌های استان تهران باید در سامانه سپند نام نویسی کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای محمد تقی زاده فزود: ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزی در قالب سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) در شهر تهران در حال انجام است، اما در مجموعه شهرستان‌ها و دیگر شهر‌های استان خیلی ضابطه‌مند نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان تهران گفت: امسال در همه شهرداری‌های شهرستان‌های استان تهران، کمیته‌ای را در سطح استان با محوریت فرمانداری، شهرداری و راهور شهرستان تشکیل دادیم تا سامانه حمل و نقل دانش آموزی در شهرستان‌ها نیز راه اندازی شود.
وی افزود: خوشبختانه بیشتر شهر‌های ما زیرپوشش این سامانه است و الزاماتی نیز هم برای وسیله نقلیه و هم برای رانندگان سرویس‌های مدارس در نظر گرفته شده است؛ وسیله نقلیه حتما باید معاینه فنی لازم را داشته باشد، استعلام‌های لازم از مراجع ذیصلاح گرفته شود و بعد از اینکه صلاحیت شان تایید شد، رانندگان می‌توانند در سامانه سپند ثبت نام وسرویس دهی کنند.
معاون استاندار تهران گفت: برای اینکه دانش آموزان جابه جایی ایمنی داشته باشند و والدین دانش آموزان در آن مشارکت کنند، نرم افزاری راه اندازی کرده ایم که زمان سوار شدن و پیاده شدن دانش آموزان در ان قابل پیگیری است.
آقای تقی زاده افزود: همه این اقدامات به منظور تامین ایمنی و سلامت دانش آموزان است تا بموقع در مدرسه و خانه حضور داشته باشند.
وی گفت: ثبت نام رانندگان سرویس مدارس در شهر‌ها و شهرستان‌های استان تهران در این سامانه الزامی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: الزام نام نویسی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود