Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در نشستی که در محل حزب ندای ایرانیان برگزار شد؛ در بخشی از اظهاراتش گفت: در ۴ تا ۵ سال گذشته شهرداری در قم منصوب شده است جزو اصلاح طلبان نیست و به ضرس قاطع می گویم به لحاظ خدمات و توسعه شهری، فضای سبز و ساخت معابر در طول صد سال گذشته شهرداری به خوبی وی در قم نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: هم اکنون بر سر ماجرای تحصیل فرزندانش در خارج از کشور علیه او فضاسازی می کنند. می توانم ادعا کنم در این ۵ سال نظافت قم از تهران بهتر است. می خواهم بگویم اصلاح طلبی این است که یک شهردار خوب به مردم خدمت کند و کار انجام دهد، حالا این اسمش هرچه که می خواهد باشد اصولگرا یا اصلاح طلب.

قطعا هیچ کسی نمی تواند منکر خدمات و دانش و تفکر سقائیان نژاد به عنوان شهردار قم باشد، اما نکته قابل توجه که این روزها جای خالی آن در مجموعه مدیریت شهری قم احساس می شود، عدم حضور مشاوران فعالان رسانه ای است که متاسفانه به جایگاه خدماتی شهردار قم و مجموعه خدمات ضربه می زند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حزب کارگزاران رسانه شهرداری فضای سبز قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیرهای فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفته به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6095361

دیگر خبرها

  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد