Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم تازه اوج گرفته شاهین کرمانشاه در دیداری حساس و تعیین‌کننده مهمان فرشآرا یکی از تیمهای مدعی رقابتهای امسال است که تاکنون توانسته نتایج خوبی را کسب کند.

تیم شاهین که پس از چهار شکست و سه تساوی متوالی موفق شد ۲ پیروزی و یک تساوی مقابل تیمهای بالانشین جدول کسب کند به هفتهها قعرنشینی خود در جدول پایان داد و توانست چند پلهای را در جدول صعود و با ۱۰ امتیاز خود را به مکان دهم برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فوتسال کرمانشاه در لیگ برتر که رفته رفته توانست خود را در مسابقات پیدا کند هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و توانست سنایچ صدرنشین را متوقف کند، این در حالیست که تا اواسط نیمه دوم از حریف قدرتمند خود هم جلو بود.

شاهین در حالی برای تداوم موفقیتهای سه هفته اخیر خود با فرش آرا دیدار میکند که حریف مشهدیاش با ۱۶ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده و حتی نیمنگاهی به رده دوم جدول نیز دارد.

دیدارهای تیمهای فوتسال شاهین کرمانشاه و فرشآرا از ساعت ۱۸ امروز (جمعه - ۱۵ شهریور) در شهر مشهد برگزار میشود.

تلاش زاگرس برای رسیدن به رده دوم جدول

در رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور نیز زاگرس اسلام آبادغرب در دیداری خانگی به مصاف سربداران سبزوار میرود تا با پیروزی در این دیدار خانگی به رده دوم جدول باز گردد.

تیم زاگرس که از سه دیدار قبلی خود صاحب ۲ پیروزی برابر زغال سنگ طبس و ستارگان دشستان شده و برابر ذوب آهن نیز تن به شکست داده است، در چهارمین دیدار برای اینکه به رده دوم جدول صعود کند چارهای جز پیروزی ندارد.

این تیم امسال در گروه اول حریفی سرسخت به نام نیروی زمینی کازرون دارد که هر چهار مسابقه قبلی خود را پیروز شده و با هشت امتیاز مقتدرانه بر صدر جدول تکیه زده است.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب اکنون با سه مسابقه و چهار امتیاز و البته یک بازی کمتر که امروز انجام میشود در رده سوم جدول ردهبندی گروه خود قرار دارد و سربداران سبزوار نیز با ۲ امتیاز رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

دیدار تیمهای زاگرس اسلام آبادغرب و سربداران سبزوار از ساعت ۱۶ امروز (۱۵ شهریور) در سالن انقلاب شهر اسلام آبادغرب برگزار میشود.

۷۴۵۸/۳۰۳۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بازی باشگاه های کشور فرش فوتسال لیگ برتر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی

پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی می‌جنگد و نساجی برای بقا...

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ فاصله و شاید تصاحب صدر جدول، کار سختی در شهر خسته دارد.

کورس قهرمانی و بقا در لیگ برتر به حساس‌ترین و داغ‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. استقلال با 54 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بیست و سوم قرار گرفته و پرسپولیس، تنها یک امتیاز کمتر دارد. البته سپاهان 46 امتیازی و تراکتور 41 امتیازی هم روی کاغذ، شانس قهرمانی دارند. در قسمت پایین جدول، صنعت نفت آبادان فقط 16 امتیاز جمع کرده و جدی‌ترین گزینه سقوط محسوب می‌شود. استقلال خوزستان 21 امتیازی است و فولاد خوزستان و نساجی با 22 امتیاز، خطر سقوط را به شدت حس می‌کنند. حالا شاگردان اوسمار ویرا برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند. نساجی هم برای بقا در لیگ برتر باید سه امتیاز را در قائمشهر نگه دارد. البته آمار در بازی‌های اخیر کاملا به سود پرسپولیس است؛ سرخ‌پوشان در هر پنج بازی آخر مقابل نساجی پیروز شده‌اند و در دو بازی برگزارشده در قائمشهر هفت گل به ثمر رسانده‌اند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: نساجی - پرسپولیس

تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15

ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر

داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد