Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در مظلومیت شهادت کوچکترین سرباز کربلا حضرت علی اصغر (ع) امروز جمعه در ۵۰ نقطه با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد امروز ۱۵ شهریور در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در مظلومیت شهادت کوچکترین سرباز کربلا حضرت علی اصغر (ع)، درخشان ترین چهره کربلا، بزرگترین سند مظلومیت و معتبرترین زاویه شهادت امروز جمعه در ۵۰ نقطه استان با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد امروز (جمعه ۱۵ شهریور) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همایش شیرخوارگان حسینی از ساعت ۹ صبح با حضور مادران نوزادانشان که لباس سبز برتن داشتند در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری استان نیز مطابق سال های گذشته با آماده سازی مساجد و حسینیه ها در سطح استان مشارکت ویژه ای در برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی دارند.

 

همایش شیرخوارگان حسینی امسال در 50 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و در این همایش بزرگ، مادران، فرزندان خود را با لباس نمادین حضرت علی اصغر (ع) پوشانده و پیشانی بندهایی با نام مقدس ائمه اطهار (ع) از جمله حضرت علی اصغر (ع) و امام حسین (ع) بر پیشانی آن ها بسته اند.

 

در این آئین معنوی، مداحان و نوحه سرایان از شهادت حضرت علی اصغر (ع) گفتند و آن واقعه را توصیف کردند و مادران با بلند کردن فرزندانشان روی دستان خود با ناله های مادر حضرت علی اصغر (ع) هم نوا و در غم او شریک شدند.

 

مادران در نقاط مختلف این استان با سیاهپوش کردن فرزندان کم سن و سال خود به استقبال عاشورا و تاسوعای حسینی رفتند.

 

در پایان این آئین، نذرنامه حسینی را مادران در راستای نذر کودکان خود در نهضت امام حسین (ع) قرائت کردند.

 

«طهماسب سلیمی» در حاشیه این آئین اظهار داشت: بانوان هیئتی چهار هزار دست لباس ویژه شیرخوارگان حسینی را در کارگاه خیاطی هیئت آماده کردند که در مصلی ها در بین مردم توزیع شد.

 

دبیر مجمع جهانی علی اصغر (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: این آئین معنوی همزمان در 50 نقطه استان و شش هزار نقطه از ایران و 45 کشور جهان برگزار شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم شیرخوارگان حسینی خبرگزاری شبستان همایش شیرخوارگان حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد حضرت علی اصغر ع استان بوشهر تاسوعا و عاشورای حسینی حضرت علی اصغر ع همایش شیرخوارگان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده