Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@03:02:00 GMT

رکوردزنی کاپیتان فلسطین از نوار غزه (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۹۲۵۲

عبدالطیف بهادری مدافع تیم فلسطین با انجام بازی در مقابل ازبکستان، خود را به عنوان با سابقه ترین بازیکن تیم ملی کشورش مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فلسطین روز گذشته موفق شد با نتیجه 2-0 ازبکستان را شکست دهد. این نتیجه در حالی رقم خورد که کاپیتان شماره 15 فلسطینی ها نیز با انجام بازی در برابر ازبکستان رکورد بیشترین تعداد بازی ملی را به نام خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عبدالطیف بهادری 35 ساله روز گذشته برای شصت و نهمین بار پیراهن فلسطین را پوشید و نکته جالب این که در اکثر مسابقات به عنوان کاپیتان در تیم ملی این کشور بازی کرده است.

 

او که متولد غزه است و فوتبال خود را نیز از همان جا آغاز کرد، در دوران حرفه ای فوتبال بازی در کشور اردن نیز بازی کرد و یکی از مهم ترین فوتبالیست های تاریخ فلسطین به حساب می آید.

 

جام جهانی 2022 قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی هنیه با السودانی/ تقدیر حماس از مواضع عراق

رئیس دفتر سیاسی حماس از مواضع عراق در قبال فلسطین به ویژه در مقابله با جنگ نسل‌کشی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به راه انداخته است، تقدیر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،جنبش حماس از تماس تلفنی اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با محمد شیاع  السودانی نخست وزیر عراق خبر  داد.

تظاهرات دانشگاهیان لیبی در حمایت از غزهگزارش هولناک سازمان ملل از شرایط غیرانسانی زنان و کودکان غزه

در این تماس تلفنی، هنیه، نخست وزیر عراق را در جریان آخرین تحولات سیاسی و میدانی مربوط به فلسطین و به ویژه نوار غزه قرار داد.

رئیس دفتر سیاسی حماس از مواضع عراق در قبال فلسطین به ویژه در مقابله با جنگ  نسل کشی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به راه انداخته است، تقدیر کرد.

السودانی هم به هنیه تاکید کرد که مواضع عراق در مخالفت با تجاوزات دشمن و ایستادن در کنار ملت فلسطین و مسئله عادلانه آن ثابت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس تنها آمادگی رایزنی درباره پیشنهادی را دارد که پذیرفته است
  • حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست
  • تماس تلفنی هنیه با السودانی/ تقدیر حماس از مواضع عراق
  • هشدار به اردن درباره مشارکت در یک «جشن مسموم»
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!