Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ارتش گفت: انهدام پهپاد آمریکا به خوبی مشخص کرد که لحظه به لحظه آسمان کشورمان رصد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، در خصوص ضرورت تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش به عنوان یک نیروی مجزا، اظهار داشت: تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش یک ضرورت عملیاتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص جایگاه فعلی ایران اسلامی از لحاظ پدافند هوایی در سطح منطقه و جهان نیز گفت: ایران بالاترین سطح پدافند هوایی را در منطقه غرب آسیا دارد و توانسته است خود را به عنوان یک قدرت برتر در حوزه پدافند هوایی در سطح جهان مطرح کند. البته این قدرت و توانمندی‌های دفاعی در حوزه دریایی، زمینی و دیگر حوزه‌ها نیز وجود دارد.

 

دریادار سیاری با اشاره به رونمایی و الحاق سامانه باور ۳۷۳ به نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: تا پیش از تولید باور ۳۷۳ تجهیزاتی در برد بلند نداشتیم، البته از سامانه‌های ۱۵ خرداد، سوم خرداد و همچنین سامانه تلاش استفاده می‌شود اما باور ۳۷۳ یک سامانه پدافندی برد بلند و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی به دستاوردهای دفاعی، فنی و تخصصی بسیار پیشرفته‌ای دست یافته‌ایم، اما به فرموده فرماندهی معظم کل قوا به اینها بسنده نمی‌کنیم و می‌دانیم که علم و تکنولوژی در دنیا به سرعت رو به پیشرفت است و ما نیز حتماً باید به دنبال توسعه و پیشرفت متناسب با نیازهایمان باشیم.

 

وی با اشاره به اقدام شبکه پدافند هوایی در انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا، گفت: این اقدام نشان دهنده قدرت شبکه پدافند هوایی کشور بود و به خوبی مشخص کرد که با چه دقت و حساسیتی لحظه به لحظه آسمان کشورمان رصد می‌شود و چگونه پهپادی که وارد مرزهای هوایی کشورمان شده است را شکار می‌کنند. اینها نشان دهنده ظرفیت بالای دفاعی و بازدارندگی کشور است.

 

امیر دریادار سیاری افزود: فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح همواره در حال رصد تحولات پیرامون کشور هستند به همین دلیل به محض عبور یک پرنده بسیار پیشرفته و رادار گریز آن را ردیابی و منهدم کردند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد کانون های مساجد حضرت علی اصغر ع شیرخوارگان حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مجلس دریادار سیاری سیاری ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم
  • فیلم| ثبت لحظه انهدام پهپاد آمریکایی در یمن
  • ویدیو/ شکار دوباره پهپاد MQ۹؛ وحشت آمریکا از آسمان یمن
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است