Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حواشی چند روز پیش دیدار سران قوا در دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست قوه قضاییه، حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان با انتشار پستی در صفحه توییترش نسبت به آن‌ها واکنش نشان داد. او با انتشار این پست از پذیرایی ساده رییس قوه قضاییه از سران قوا تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید:  شوخی سران قوا با شام نذری + فیلم

لواسانی در توییتر خود نوشت:

«دم آقای ‎رئیسی گرم که با چلو قیمه از روسای قوا پذیرایی کرد. این کار حقی است که متأسفانه در جلسات رسمی خلاف عرف شده است، اما ایشان راه درست پذیرایی از مهمان دولتی را نشان داد.»

گفتنی است، در نشست خبری این دیدار، لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخنان خود با مزاح گفت: از آقای رئیسی به خاطر اطعام مساکین که انجام دادند تشکر می‌کنیم. حسن روحانی در ادامه شوخی لاریجانی گفت: نمی‌دانیم شام را از هیئت‌ های بغل گرفته بودند یا خودشان درست کرده بودند. لاریجانی هم با خنده گفت: ظاهرا مخلوط بود.

سید ابراهیم رئیسی نیز در واکنش به اظهارات روحانی و لاریجانی گفت: هئیتی هم اگر باشد تبرک است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیسی سران قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر

دریافت 44 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6088694

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • فیلم/ توصیه سردار رادان به رؤسای پلیس
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد