Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@22:08:37 GMT

استقلال باید قانون ۹۰ به ۱۰ را در دربی اجرا کند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۹۸۶۹

به گزارش مهر، سعید فتاحی درباره بحث قانون ۹۰ به ۱۰ تماشاگران استقلال و پرسپولیس در دربی گفت: ما سال قبل هم اعلام کردیم که این قانون باید رعایت شود اما اینگونه گفته شد که به دلیل نبود زیر ساخت های لازم، امکان اجرای این قانون وجود ندارد. 

وی با تاکید بر اینکه برای دربی امسال زیر ساخت های لازم در این زمینه فراهم شده است، خاطرنشان کرد: از این حیث مشکی وجود ندارد و می توانیم قانون را اعمال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با یادآوری اینکه طبق قانون، بلیت فروشی دیدارهای لیگ برتر به باشگاه ها واگذار شده است، گفت: قانون بر ۹۰ به ۱۰ بودن تماشاگران در دیدارها تاکید دارد. برای دربی پیش رو هم استقلال به عنوان میزبان مجری است و باید این کار را انجام دهد. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دوربرگردان‌ها در سطح خیابان‌ها، باهدف کاهش بار ترافیکی و کمک به تسهیل رفت و آمد خودرو‌ها اجرا می‌شود ، اما چند ماه پیش طبق مصوبه شورای ترافیک و به سفارش پلیس راهنمایی و رانندگی رشت، دوربرگردان بلوار شهید انصاری با کمک شهرداری رشت اجرا شد که به جای حل مشکل ترافیک، خودش موجب افزایش ترافیک در این بلوار شده است.

خبر از تحریریه امروز پیگیر این مشکل شده است.

دیگر خبرها

  • رشد نرخ باروری در ۱۴ استان/ تنها نیمی از قانون اجرا شده است
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • بند قانون جوانی جمعیت به دلیل کمبود ماما اجرا نمی شود
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی