Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:02:03 GMT

ورزشکار سمنانی نایب قهرمان بدمینتون دختران کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۹۸۹۰

ورزشکار سمنانی نایب قهرمان بدمینتون دختران کشور شد

علی موذن روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: فاطمه فنایی، ورزشکار استان سمنان مدال نقره دومین دوره رقابت‌های استعدادهای برتر بدمینتون در قزوین را در بخش یک‌نفره از آن خود کرد.

وی بیان کرد: در این بخش از رقابت‌ها مریم سلطانی از فارس قهرمان شد و مبینا ندایی و پرنیان یزدانی از تهران به طور مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موذن ادامه داد: در بخش تیمی این رقابت‌ها نیز، بدمینتون‌بازان استان سمنان به همراه مازندران به سوم مشترک دست یافتند.

سرپرست هیات بدمینتون استان سمنان یادآور شد: تیم‌های تهران و فارس نیز در بخش تیمی دومین دوره رقابت‌های استعدادهای برتر دختران کشور به ترتیب اول و دوم شدند.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر دختران در قزوین با حضور ۱۱۵ بازیکن و در قسمت دو نفره با شرکت ۴۴ تیم ( ۸۸ بازیکن) برگزار شد.

این رقابت‌ها از روز سه‌شنبه دوازدهم شهریور ۹۸ آغاز شد و امروز جمعه پانزدهم شهریور با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف پیایان یافت.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان بدمینتون ورزش مسابقات استعدادهای برتر ورزشی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان