Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن رد بازداشت سید روح‌الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری توسط پلیس، گفت: هیچ اقدام انتظامی برای بازداشت نامبرده انجام نشده و صدرالساداتی توسط نیروی انتظامی دستگیر نشده است.

او در پاسخ به اینکه آیا ممکن است صدرالساداتی مفقود شده باشد یا خیر؟ افزود: در صورت آدم ربایی و یا هر موضوع دیگری به محض دریافت شکایت به پرونده رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته اخباری در فضای مجازی مبنی بر ربایش و مفقودی سیدروح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه برادر خود و یک تن دیگر منتشر شد و البته پس از آن عده‌ای امکان بازداشت را مطرح کردند که این موضع تکذیب شد.

در واکنش به خبر دستگیری برادران صدرالساداتی، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه گفت: همان‌طور که اعلام شده، این افراد بازداشت نشده‌اند و باقی ماجرا به زودی مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اقدام قضایی برای بازداشت صدرالساداتی و برادرانش انجام نشده است

گفتنی است که روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت با صدور اطلاعیه‌ای در مورد خبر بازداشت صدرالساداتی در فضای مجازی اعلام کرد: «نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع می‌رساند هیچ گونه اقدام قضایی در خصوص بازداشت مشارالهیم از سوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.

بدیهی است انتساب و انتشار خبر مزبور موجب تعقیب کیفری خواهد بود.»

انتهای پیام/

رد بازداشت سید روح‌الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری توسط پلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092555

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است