Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@08:25:10 GMT

پاداش اپل به خریداران Apple watch

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۰۰۵۵

پاداش اپل به خریداران Apple watch

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل به تازگی قابلیتی جدید را به اپل واچ اضافه کرده و ویژگی‌های بیومتریک ساعت هوشمند خود را به طرز چشمگیری افزایش داده است. Apple watch جدید از طریق بافت‌های پوست بدن کاربر خود سلامت جسمانی او را تحلیل و ارزیابی می‌کند.

بیشتر بخوایند: فعال شدن حسگر ردیابی خواب در ساعت‌های هوشمند اپل

با اینکه اپل هنوز نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود با نام Apple Watch 5 را معرفی و به مشتریان عرضه نکرده است ولی مهندسان این شرکت ویژگی جذاب را برای این ساعت آماده سازی کرده‌اند و آن را بر وری نسل موجود این ساعت‌های هوشمند به کرا گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل واچ با استفاده از توانایی جدید خود پوست بدن را مورد تحلیل قرار داده و علاوه بر ضربان قلب فاکتورهای دیگری را اندازه‌گیری کرده و علائم سلامت جسمانی بدن را بررسی می‌کند. 

ارتقا ویژگی‌های بیومتریک در Apple Watch 5

اپل پس از کسب مجوزهای لازم برای اختراع این فناوری از سوی نهادهای دولتی آمریکا، آن را روی ساعت پرطرفدار خود نصب کرده است. البته اختراعات جدید اپل به ویژگی بررسی بافت‌های پوستی خلاصه نشده و ویژگی کاربردی دیگری را نیز به ساعت خود اضافه کرده است. دومین قابلیت اضافه شده به Apple Watch به صورتی است که ساعت با تشخیص انجام فعالیت ورزشی از سوی کاربر خود فورا آیکون‌های مرتبط با وضعیت جسمانی و راهنمایی‌های ورزشی را ارائه می‌دهد. 

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود جدیدترین مدل ساعت‌های هوشمند اپل در تاریخ 19 شهریور به طور رسمی رونمایی می‌شوند و مطمئنا تمامی ویژگی‌های مذکور در Apple Watch 5 وجود خواهد داشت. ورزشکاران و حتی کاربران عادی که فعالیت‌های روزانه بدنی انجام می‌دهند مطمئنا از ساعت‌های اپل استقبال مناسبی خواهند کرد. برخی از کاربران معتقدند Apple Watch تاثیر زیاد در ایجاد انگیزه برای ورزش کردن و تغییر عادات رفتاری بد و مضر برای بدن را دارد. 

انتهای پیام/

ویژگی بیومتریک جدید ساعت‌های هوشمند اپل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی کادیز به میدان خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی این فرصت را خواهد داشت که قهرمانی‌اش را قطعی کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی هفته گذشته برابر رئال سوسیداد موفق شدند با یک گل به پیروزی برسند و برد ارزشمندی را به دست بیاورند و تک گل این بازی را گولر وارد دروازه تیم حریف کرد تا نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد.

به نظر می‌رسد که این مربی ایتالیایی از عملکرد این ستاره جوان در ترکیب رئال بسیار راضی است و حالا قصد دارد در بازی برابر کادیز هم فرصت حضور در میدان را به او بدهد و روی درخشش این بازیکن در خط حمله تیمش حساب کرده است.

رئال مادرید چهارشنبه شب در برنابئو میزبان بایرن مونیخ است تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند و این احتمال وجود دارد که آنچلوتی به بعضی از بازیکنانش برای این بازی استراحت بدهد.

دیگر خبرها

  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • امتیازات ویژه صرافی کوینکس برای فارسی زبانان جهان
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • خبر فوری: "کِی و چی" سفیر رسمی "کوینکس" شد
  • خبر فوری: “کِی و چی” سفیر رسمی “کوینکس” شد