Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:44:04 GMT

امام جمعه جدید تنکابن معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۰۰۹۳

امام جمعه جدید تنکابن معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام هدایتی که پیش از این عهده دار امام جماعت مسجد جامع شهر تنکابن بود، از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور جایگزین حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر شد .

حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر به مدت سه سال امام جمعه شهر تنکابن بود.

مسئول بازرسی و حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در آیین معارفه امام‌جمعه جدید تنکابن بر ضرورت شور همراه با شعور حسینی در ماه محرم اشاره کرد و گفت : دشمن بر اساس استراتژی خود تلاش دارد تا فرهنگ شهادت و مهدویت که دو بال نظام مقدس جمهوری اسلامی است خدشه وارد کند که تاکنون ناموفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسنعلی قلعه افزود :در سوگواری های حسینی باید شور توام با شعور حسینی در جامعه ایجاد شود تا عقاید ، افکار و فرهنگ شیعه بیش از پیش گسترش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میزان تلاش برای ایجاد شور حسینی در جامعه بیشتر از شعور حسینی است ، اظهار داشت : شعور حسینی باید در مساجد و تکایاها ایجاد شود و اقداماتی از قبیل چادر زدن کنار خیابان و چای دادن به مردم کافی نیست  بلکه لازم است در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

قلعه خاطرنشان کرد : باید مراقب استراتژی دشمن بود و در مقابل آن حرکت نمود تا آنها نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند و همانگونه که تاکنون اینگونه بوده است.

وی به توطئه های دشمنان برای شکستن صفوف مستحکم نماز جمعه اشاره کرد و افزود : طراحی استراتژی دشمنان برای نماز جمعه بسیار بی شرمانه است بگونه ای که برخی افراد در داخل در فتنه ۸۸ در ماه مبارک رمضان با آب آشامیدنی به دست آمدند و شعار می دادند.

 به گفته مسئول بازرسی و حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ، دشمن برای همه امور ایران اسلامی برنامه ریزی کرده و بسیار صبور است تا به موفقیت دست یابد اما جوانان و نوجوانان ایران اسلامی نخواهد گذاشت تا نقشه های شوم آنها به اجرا درآید.

وی یادآور شد : باید صفوف به هم پیوسته نمار جمعه بیش از پیش مستحکم تر شود و با همدلی و همراهی همه مسئولان مشکلات مردم منطقه به حداقل برسد.

امام جمعه جدید تنکابن نیز در این مراسم گفت : باید در شهرستان وفاق ، همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان بیش از پیش شکل بگیرد تا شاهد رونق و شکوفایی بیشتر منطقه باشیم.

حجت الاسلام سید مهدی هدایتی افزود : تنکابن از ظرفیت های بسیاری بالایی در تمامی حوزه ها برخوردار است که با یکدلی ، وفاق و هم افزایی بیشتر می توان آنها را بالفعل کرد و زمینه توسعه و آبادانی منطقه را فراهم نمود.

وی اظهار داشت : از اختلافات فقط منافع دشمن تامین می شود و نباید این اجازه را بدهیم که آنها از اختلاف نظرها سوء استفاده کنند.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز گفت : اگر بتوانیم اراده شخصی را به اراده عمومی تبدیل کنیم آنگاه در مسیر درست انقلاب گام برداشتیم و می توانیم اثرات خوبی برای جامعه داشته باشیم.

سید امیر حسینی جو افزود : توسعه اساسی در تفکر ، رفتار و تعقل ایجاد می شود و باید در این مسیر گام برداریم.

وی با اشاره به سیل سال گذشته در شهرستان تنکابن اظهار داشت : در سیل اخیر تمامی مسئولان با همراهی روحانیون منطقه به کمک مردم خسارت دیده شتافتند و توانستند اقدامات موثری در این زمینه داشته باشند.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

/۱۶۰۲/۷۵۱۳/۱۸۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند