Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:56:21 GMT

تعاونی گناوه در توسعه اشتغال نقش آفرینی کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۰۱۵۶

تعاونی گناوه در توسعه اشتغال نقش آفرینی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد صبح جمعه در جلسه با مسئولان شرکت‌های تعاونی شهرستان گناوه به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: تعاونی‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری در حوزه اقتصادی بخصوص در زمینه اشتغال زایی دارند و لازم است گام‌های بلندتری در زمینه گسترش تعاونی‌ها برداشت.

وی افزود: با توجه به اهمیت اشتغالزایی تعاونی‌ها، کسانی که متقاضی ایجاد کارگاه‌ها و تعاونی‌های مختلف برای ایجاد اشتغال بیشتر هستند توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان به کارگروه‌های مختلف رفع موانع تولید، اقتصاد مقاومتی و اشتغال و سرمایه گذاری معرفی و در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک نژاد با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و فعالیت‌های تعاونی‌های سطح شهرستان گفت: در شهرستان گناوه تعاونی‌های متعدد و فعالی وجود دارد که تلاش آنها در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه با اشاره به برخی از مشکلات مطرح شده توسط مسئولین تعاونی‌ها بیان کرد: تعاونی‌ها باید با تلاش و کوشش و پیگیری برای حل مشکلات موجود اقدام کنند و مسئولان شهرستان نیز هر آنچه در توان داشته باشند در رفع مشکلات تعاونی‌ها همکاری و کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: همه باید با کمک و مشورت و همکاری و تعامل در رفع و حل مشکلات موجود تلاش کنیم.

پاک نژاد گفت: عرضه محصولات تعاونی‌های تولیدی بخصوص در زمینه تولید صنایع دستی بسیار مهم است و بازاریابی این محصولات به صورت جدی دنبال شود و و در کنار عرضه، آموزش این صنایع با همکاری فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش توسط مدیران فعال تعاونی‌ها در دستور کار باشد.

در این نشست مشکلات تعاونی‌ها مطرح شد که این مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد.

کد خبر 4712552

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه تعاونی هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد خرم آباد اربعین حسینی یاسوج مشهد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نخستین جشنواره ایده های نو در سال تحصیلی جاری، «صغری نعمتی» از معلمان شهرستان گناوه حائز رتبه برتر استانی در این جشنواره شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهگیان شهرستان، هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت مهارت خواندن و نوشتن در پایه اول ابتدایی عنوان کرد.

مردانی با بیان اینکه شهرستان گناوه رتبه سوم مشارکت در این جشنواره را کسب کرده گفت: در همایشی که به همین منظور در شهرستان کنگان برگزار شد از مسئولان حوزه آموزش نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6093664

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم