Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@04:14:01 GMT

اجرای طرح مهر تحصیلی در آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۰۳۳۷

اجرای طرح مهر تحصیلی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان روز پنجشنبه، 14 شهریورماه در مراسم افتتاحیه طرح مهر تحصیلی و شمیم حسینی در تبریز، گفت: به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند و عمل به نیات واقفان خیر اندیش در مورد حمایت‌های تحصیلی در آستانه باز گشایی مدارس طرح مهر تحصیلی شمیم حسینی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این طرح با تهیه بستههای آموزشی از جمله کیف و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند به استقبال ماه مهر می رویم.
حجت‌الاسلام حسینی، ادامه داد: 1000 بسته به ارزش 200 هزار تومان آماده شده است که با هماهنگی مراکز خیریه از امروز در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت آموزش و کمک به تحصیل فرزندان جامعه گفت: اسلام جایگاه ویژه ای به علم و تحصیل قائل است از این رو خیران نیک اندیش هم در نیت های خود در موقوفات این موضوع را مورد توجه ویژه قرار داده اند و می دانند آینده هر کشوری در گرو افزایش علم و اندیشه و تعلیم کودکان و نوجوانان است.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری طرح شمیم حسینی برای نخستین بار در کشور گفت: این طرح از 14 شهریورماه به منظور عمل به نیت‌های واقفان در زمینه کمک به هیاتهای حسینی و مساجد برای عزاداری های سید الشهدا (ع) اجرامی شود.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح یک میلیارد تومان کمک هزینه در اختیار مساجد و هیاتهایی که قدم های خوبی برای نشر و ترویج مکتب عاشورا و تحقق آرمانهای امام حسین برداشته اند قرار می گیرد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: واقفان نیتهای زیادی را در رابطه با عزاداری‌های محرم دارند که با اجرای این طرح بخشی از نیت ها اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی حجت الاسلام حسینی اوقاف آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی گفت: گذر امواج فرعی تراز میانی جو از بعد از ظهر دوشنبه با افزایش موقت ابر و بارش رگبار پراکنده باران در این استان، دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرایط تا روز سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در بعضی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 748624

دیگر خبرها

  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود