Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

جعفر بدری در مراسم افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دلفان، اظهار کرد: مهم‎ترین درس مکتب عاشورا ایستادن در مقابل ظلم است و ما باید از این حماسه درس ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و مبارزه با ظالم و ستمگر را بیاموزیم وگرنه برگزاری و شرکت در مراسم عزای سالار شهیدان بدون درس گرفتن و حرکت در مسیر آن حضرت ثمر آنچنانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه مردم انقلاب کردند و سختی‎ها، مشکلات و فشار اقتصادی را تحمل می‎کنند، افزود: مردم انواع و اقسام دشمنی‎ها و خیانت‎ها، چه از طرف دشمنان خارج و چه از طرف خائنین داخلی را تحمل می‎کنند و استوار پای نظام و آرمان‎های آن ایستاده‎اند.

بدری خاطرنشان کرد: این مردم از ما مسئولین انتظار خدمت دارند و این حق مردم است و انتظار می‎رود که دستگاه‎های دولتی مردم را تکریم کنند و کارشان در اسرع وقت انجام پذیرد.

وی اضافه کرد: اما متاسفانه سیستم اداری ما از این لحاظ عقب است و با اینکه تحولات خوبی در سیستم اداری بعد از انقلاب انجام شده و دولت الکترونیک در کشور گسترده شده اما نسبت به سیر تحول و گسترش دولت الکترونیک در دنیا بخصوص شرق آسیا که موفق شده‎اند مراجعات به ادارات را خیلی کاهش دهند ما عقب هستیم و باید تلاش شود که این مشکل برطرف شود و در این زمینه به سطح مطلوب برسیم.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به دستگیری تعدادی از مدیران متخلف دستگاه‎های اجرای استان، بیان کرد: مدیر باید اعتماد بنفس داشته باشد و همت خود و سیستم تحت امر را برای رفاه حال مردم، سرعت بخشیدن به روند خدمت و تکریم ارباب رجوع و حل و فصل مشکلات مردم بکار گیرد، اما متاسفانه برخی از مدیران ما به جای بازنگری در روند اداری و ایجاد تحول برای بهبود خدمات و برنامه ریزی برای اینکه چه کار کنیم که کار بهتر انجام پذیرد، دچار روزمرگی و مشغول خود نمایی و تبلیغات در رسانه‎ها و ارائه آمارهای بیهوده شده‎اند.

بدری ادامه داد: ما مدیرانی که قانون را برای منافع و سوءاستفاده شخصی دور می‎زنند تعقیب می‎کنیم و با متخلفان و مجرمان بشدت برخورد قضایی هم خواهیم کرد. ما باید به مدیران جهت گره‎گشایی از کار مردم میدان عمل بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عاشورا رییس کل دادگستری مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد

رئیس قوه قضاییه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زرندی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زرندی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت دادگستری در کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد مصداق «جهش علمی با مشارکت مردم»
  • شکایت رئیس دیوان از رای هییت تخصصی درباره کالای ورود ممنوع
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی