Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم گفت: سیاست‌های ترامپ در مقابل ایران شکست‌خورده است، چراکه با پیشرفت نظامی ایران و ساقط کردن پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران، قدرت نظامی و بازدارندگی جمهوری اسلامی به رخ آمریکا کشید.

وی بابیان اینکه تحریم‌های اقتصادی نتوانست اقتصاد ایران را دچار فروپاشی کند، اظهار داشت: ایستادگی جمهوری اسلامی ، اعتبار ایران را به‌طور چشم‌گیری ارتقا داده و ثابت کرده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه ایران نه‌تنها به ابرقدرتی منطقه‌ای بلکه به ابرقدرتی جهانی تبدیل‌شده گفت: جمهوری اسلامی به دنبال اجرای قانون خدا در دنیاست و این در حالی است که غرب به دنبال قانون جنگل و حذف دیگران می‌باشد که راه مقابله با این تفکر، مقاومت است.

وی تاکید کرد: غرب‌زدگان نگون‌بخت و نفوذی، به مسئولان کشور نشانی غلط مذاکره می‌دهند ولی باید بدانند مذاکره مجدد با دشمن به‌هیچ‌وجه برای مردم و مسئولان قابل‌قبول نخواهد بود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه، با حمایت از اراده جدی قوه قضائیه در برخورد با مفاسد گفت: نمازگزاران جمعه قم از تصمیم قاطع و اراده و اقدام عملی دستگاه قضایی و آیت‌الله رئیسی در برخورد با فساد، رانت‌خواری، مجرمان اقتصادی و غارت گران و مفسدان اقتصادی حمایت و از رئیس دستگاه قضا انتظار داریم حکم خدا را در برابر این مفسدان اجرا کرده و در این زمینه هیچ‌گونه رافتی نباید لحاظ شود.

آیت الله سعیدی اضافه کرد: انتظار مردم این است که دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی ملاحظه هیچ مقامی را نکرده و بداند که ملت ایران پشتیبان آن‌هاست.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود بابیان اینکه تاسوعا و عاشورا در طول تاریخ الهام‌بخش نهضت‌های ضد ظلم بوده است گفت: امام راحل با استفاده از ظرفیت عظیم تاسوعا و عاشورا، با فریاد عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی علیه رژیم پهلوی، انقلاب اسلامی را رهبری کردند.

خطیب جمعه قم، با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از جنس حرکت حضرت اباعبدالله(ع) است، ادامه داد: راهپیمایی عظیم مردم در تاسوعای حسینی پیش از انقلاب، رفراندمی بزرگ بود که در کل کشور انجام شد و مردم در آن نفی رژیم پهلوی را سر دادند.

وی ادامه داد: امربه‌معروف و نهی از منکر هدف قیام اباعبدالله(ع) است و این اهداف همچنان زنده است و باید همه به این اهداف توجه داشته و در این مسیر حرکت کنیم.

آیت الله سعیدی تاکید کرد: «لبیک یا حسین» یعنی ورود امت حزب‌الله در تمام میدان‌های موردنیاز اسلام و انقلاب، و این فریادی همراه با عمل برای مقابله با استکبار است و امروز نیز بسیجیان، خود را آماده پشتیبانی و فدای حضرت ولی‌عصر(عج) کرده‌اند.

وی بابیان اینکه «لبیک با حسین(ع)» همان «لبیک یا مهدی(عج)» است، تاکید کرد: مسلم بن عقیل نماینده امام حسین(ع) در کوفه بود که وظیفه کوفیان بیعت و پشتیبانی از آن بود و در این عصر نیز وظیفه ما پشتیبانی از نائب امام زمان(عج) یعنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است .

آیت الله سعیدی گفت: لبیک یا خامنه‌ای، امروز ندای مظلومان عالم در لبنان، یمن و سوریه شده است و باید برای جهانی‌شدن این ندا و نجات مستضعفان از مستکبران و زمینه‌سازی ظهور با رهبر انقلاب بیعت مجدد کرد و همه به نصایح دلسوزانه ایشان گوش فرا دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت انقلاب انقلاب اسلامی ایران قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه دشمنان ادعای حقوق بشر دارند، گفت: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیرو‌های نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۸ اردیبهشت و امضای برجام، افزود: آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد، در همین برجام آمده بود که اگر آمریکا به تعهدات خود عمل نکند، ایران مجاز است به تعهداتی که داده عمل نکند و قدم به قدم عقب نشینی کند بنابراین اگر قرار بر این بود که کشور مقابل به تعهدات خود عمل کرد ایران نیز به تعهدات خود عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه این اقدام ایران مقابل آمریکا یعنی ایستادگی در برابر طاغوت بود، گفت: در مجلس، وزارت خارجه، سازمان نیروی انرژی هسته‌ای نوشته شده است، اگر آن ها متعهد به تعهدات خود نشوند ما یک قدم بیشتر از قول‌هایی که داده‌ایم پیشروی خواهیم کرد.

امام جمعه زنجان افزود: ما از اول گفته بودیم که آمریکا و هم‌پیمانانش به عهد خود وفا نمی‌کنند و در طول ۴۰ سال نیز این بدعهدی خود را نشان داده بودند.

حجت‌الاسلام خاتمی در بخشی دیگر با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه درحال نقش‌آفرینی است.

دیگر خبرها

  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند