Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- متخصص کلیه و مجاری ادرار علل ایجاد مشکلات کلیه و تشکیل سنگ در آن را مصرف بیش از اندازه نوشابه‌های گازدار، فست فود و همچنین غذا‌های شور اعلام کرد. تاریخ انتشار: 15:00 - 15 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۰۲۰

سیدیعقوب صهری متخصص کلیه و مجاری ادرار و ناباروری فلوشیپ سرطان‌های دستگاه ادراری در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با بیان اینکه تغییر سبک زندگی بسیاری از مشکلات جسمی را برای افراد مختلف ایجاد کرده است، گفت: شایع‌ترین علت بروز مشکلات عدیده برای کلیه در بین افراد جامعه تمایل به خوردن غذا‌هایی با پروتئین بالا مانند فست فود، غذا‌های شور و کمی مصرف مایعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم برای تضمین سلامت کلیه خود باید تجدیدنظری در سبک زندگی داشته باشند، افزود: دوری از مصرف فست فود و نمک زیاد و همچنین غذا‌هایی با پروتئین بالا می‌تواند از ابتلا به سنگ کلیه جلوگیری کند.


صهری همچنین بر ضرورت مصرف آب به اندازه کافی در طول شبانه روز تاکید کرد و گفت: باید با مصرف به اندازه آب و شفاف شدن رنگ ادرار در پی آن به جنگ با تشکیل سنگ کلیه رفت.


متخصص کلیه و مجاری ادرار یادآور شد: متاسفانه مصرف بالای نوشابه‌های گازدار نیز در سال‌های اخیر بر مشکلات کلیه و تشکیل سنگ در آن افزوده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلیه درمان خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین دانش کهن بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مجموعه معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات با تعامل قابل رفع است، گفت: مشکلات را باید دسته بندی و با تعاملات مرتفع کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت که مأموریت اصلی این معاونت است را توسعه دهیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز محور کار در این مجموعه را اجرای برنامه عملیاتی دانست و تصریح کرد: باید جدیت لازم در اجرای برنامه عملیاتی را از ابتدای سال داشته باشیم که این توانمندی در البرز وجود دارد. باید در راستای جمع آوری و بارگذاری مستندات اهتمام لازم را داشته باشیم تا اقداماتی که انجام می‌دهیم دیده شود.

‌دانش کهن تعامل با دستگاه‌های اجرایی را امری مهم در راستای پیشبرد اهداف برشمرد و افزود: باید با ستاد مرکز ارتباط دوستانه داشته باشیم تا در جریان مشکلات باشند، در استان نیز مدیران اکثراً پای کار بنیاد هستند، لذا بعضی امور صرفاً نیاز به پیگیری دارد. باید ایده سازی و از مسؤولان مطالبه کنیم؛ همچنین باید ظرفیت‌ها را بشناسیم و از آنها در جهت پیشبرد امور بهره گیریم.

وی استفاده از نیروهای مردمی را فرصتی بسیار طلایی دانست و گفت: نیروهای جهادی و مردمی در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر هستند، کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی همچون برگزاری یادواره‌های شهدا توسط این عزیزان انجام شده است، فلذا با بهره مندی از آنها و فعال سازی سایر ظرفیت‌ها اقدامات فاخری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان می‌توان انجام داد.

کد خبر 6091364

دیگر خبرها

  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • از روان تا درمان
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید