Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@08:23:57 GMT

تهدید پامپئو علیه دولت لبنان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۰۶۶۷

منابعی از رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کردند «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا طی نامه‌ای به «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان در خصوص کارخانه تولید موشک حزب‌الله هشدار داده است.

اخبار بین الملل- به نوشته روزنامه «الشرق الاوسط»، پامپئو در این نامه به دولت لبنان هشدار داد پیش از آن‌که رژیم صهیونیستی به این کارخانه موشک‌سازی حمله کند، آن را تعطیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه از طریق مسیر دیپلماتیک رسمی توسط سفارت آمریکا در «بیروت» به دست میشل عون نرسیده است بلکه مستقیماً به «جبران باسیل» وزیر امور خارجه لبنان تحویل داده شده است که روابط نزدیکی با «سید حسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان دارد.

پامپئو در این نامه اظهار داشت اطلاعاتی درباره یک مرکز تولید موشک دست دارد که توسط ایران و نیروهای حزب‌الله تأسیس شده است.

وزیر امور خارجه آمریکا صراحتاً با اذعان به حمایت کشورش از حمله اسرائیل به لبنان، نوشت: «لبنان باید فوراً کارخانه دوم را تعطیل کند، در غیر این صورت اسرائیل با حمله‌ای طی چند روز آینده آن را نابود می‌کند».

به گفته این منابع، اطلاعات پامپئو در این باره از طریق «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا به او منتقل شده است که روز گذشته در لندن با «بنجامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار داشته است.

همچنین این منابع فاش کردند یک فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز به‌همراه نتانیاهو به لندن سفر کرده است تا مقامات انگلیسی و آمریکایی را درخصوص برنامه‌های چند روز آینده این رژیم علیه لبنان مطلع سازد.

روز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی از هراس حمله پهپادهای حزب‌الله، سیستم‌های دفاع هوایی خود نظیر «گنبد آهنین» و سیستم آمریکایی «پاتریوت» را در بخش‌های مختلف شمال سرزمین‌های اشغالی مستقر کرده است.

نتانیاهو در صفحه توئیتر عربی خود پیامی متعلق به یک هفته پیش را سنجاق کرده است که در آن نوشته است: «ارتش اسرائیل یک سایت دیگر موشک‌های دقیق در لبنان را فاش ساخت. هدف مستقیم این موشک‌های دقیق، حومه شهر حیفا است. نباید به آن‌ها این اجازه را داد. به ارتش دستور دادم: به دشمنانمان امکان مجهز شدن به موشک‌های دقیق را نمی‌دهیم، و ما بی‌وقفه در این راه اقدام می‌کنیم».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سید حسن نصرالله لبنان وزیر امور خارجه آمریکا حزب الله لبنان پامپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما جنبش حزب الله اعلام کرد مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپادهای انتحاری و موشک های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیروهای گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

تصاویر یک صهیونیست از شلیک موشک از لبنان به شهرک «المناره»
کانال تلگرام شبکه «قدس فید» در زیر تصویری نوشت: یک شهرک نشین لحظه فرود آمدن موشک به شهرک «المناره» در شمال فلسطین اشغالی در شب گذشته، که از لبنان شلیک شده بود، تصویربرداری کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تصاویر برخورد موشک‌های حزب الله به اطراف «جبل الجرمق» در شمال فلسطین اشغالی
شبکه تلویزیونی «العالم»، تصویری را از لحظه برخورد موشک‌های حزب الله لبنان به اطراف «جبل الجرمق» در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد.
پایگاه نظامی «میرون» ارتش اسرائیل در این منطقه قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«حزب الله لبنان» شامگاه شنبه ده‌ها موشک و راکت به سمت بخش‌های شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد