Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:05:12 GMT

حکم دادگاه اروپا به نفع حماس و گردانهای القسام

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۰۷۲۰

حکم دادگاه اروپا به نفع حماس و گردانهای القسام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «خالد شولی» یک وکیل فلسطینی اظهار داشت که این دادگاه اروپایی حکم مهمی در مورد حماس صادر کرده است.

شولی در این باره گفت که دادگاه بدوی لوکزامبورگ در جلسه علنی چهارم سپتامبر جاری احکام صادره در زمینه تروریست خواندن حماس و شاخه نظامی آن را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه مذکور در جلسه خود اعلام کرد که احکام صادره به شماره ۲۰۱۸/۴۷۵ و ۲۰۱۸/۱۰۴۸ و تصمیمات اتخاذ شده به شماره ۲۰۱۸/۴۶۸ و ۲۰۱۸/۱۰۷۱ مبنی بر درج نام حماس و قسام در لیست تروریسم باطل و مردود است.

البته به رغم اینکه حکم جدید دو حکم صادره در سال ۲۰۱۸ را لغو می‌کند، اما این حکم، احکام صادره در سال ۲۰۱۹ را که هنوز اعتراضی به آن صورت نگرفته، شامل نمی‌شود.

کد خبر 4712686

منبع: مهر

کلیدواژه: حماس اروپا گردانهای قسام ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ایران لبنان دونالد ترامپ عراق حزب الله لبنان سوریه فلسطین برجام روسیه جنگ 2015 یمن فرانسه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم