Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:11:00 GMT

تضعیف انقلاب اسلامی پروژه دیرینه استکبار است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۰۹۰۰

تضعیف انقلاب اسلامی پروژه دیرینه استکبار است

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مصلای‌المهدی (عج) افزود: هیچ وقت دشمن را ضعیف نشمرید و غافل نباشید زیرا او برنامه دارد و خودش هم به صراحت می‌گوید که همه گزینه‌ها روی میز است.

وی اظهار داشت: تقوا این است که ما درست در نقطه مقابل دشمن آنچه در توان داریم به کار بندیم و توطئه دشمن را خنثی کنیم  وگرنه دشمن بیشتر از همیشه انتقام خواهد گرفت و بار این انتقام را بیشتر افراد اجیر شده آنها خواهند کشید همانطور که مرسی و صدام مورد انتقام قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان داشت: تقوا این است که در همه حوزه‌ها سنگرها مستحکم شود و جلوی خواسته دشمن گرفته شود شود.

وی ادامه داد: به دشمن خوشبین نباشید و به عهد و پیمان دشمن تکیه نکنید که طبق وعده الهی آنها پیمان ندارند و شما را به بازی می‌گیرند.

امام جمعه بیرجند یادآور شد: آنچه را که دشمن به عنوان پارازیت‌ در فضای مجازی و حقیقی القا می کند تا ما را به تحیر وادارد و از هدف بازدارد یک اتفاق نیست بلکه یک پروژه است.

وی گفت: دشمن می خواهد با ایجاد مفسده به صورت‌های مختلف جامعه با ایمان، آلوده به مفاسد شود و تحت تاثیر حرام‌ها قرار بگیرد، اینها اتفاق نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ظلم و ستم و بی‌تفاوتی در مقابل آن فرقی نمی‌کند برای که اتفاق افتد برای مردم میانمار و نیجریه باشد یا هند اما اظهار تاسف دارم از نخست وزیر هند، زمانی انگلیس خون مردم را کشید و ماهاتما گاندی با پیروی از سید و سالار شهیدان هند را از دست استعمار انگلیس نجات داد اما هندوستانی که این افتخار را دارد امروز بر اساس سیاست‌های شوم غرب مورد ظلم قرار گرفته است.

 وی گفت: دشمن امروز اکثریت جامعه را در یک طرح و برنامه می خواهد عده ای را در فقر قرار دهد و در کنار این به شیوه‌ای عده‌ای را مشغول تفکرهای قارونی و بی تفاوتی نسبت به دردهای مردم کند که همین پروژه دشمن است و الا همه اینها راه حل دارد.

وی اظهار داشت: بی رحمی‌هایی که امروز سنبل فرهنگ لیبرال دموکرات است مایه ننگ در جامعه ما است که به خاطر اینکه مرغ ارزان نشود صدها هزار جوجه یکروزه را زنده زنده چرخ می‌کنند، محیط زیستی که جلوی کشتن یگ گرگ را می‌گیرد چرا بی تفاوت است.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: به صورت کارشناسانه سال‌ها قبل رهبر کبیر انقلاب از شبیخون فرهنگی هشدار دادند تقوا این است که در این راه سنگرهای علم و اعتقاد و ایمان را در مقابل دشمن مستحکم کنیم.

وی افزود: عدالت و انصاف اگر باشد همه در مقابل حق کوچک می‌شوند، در اربعین حسینی پارسال که از ادیان مختلف حضور داشتند به عنوان یک مانور در مقابل غرب ستم پیشه که سنبل فساد است یکی از کشیش‌های مسیحی آمریکایی افتاد و زمین را بوسید و گفت: صلح و عدالت به خاطر جانفشانی حسین (ع) در جان مستقر است.

وی عنوان کرد: جرجرداق مسیحی مشهور لبنانی در جمله ای زیبا می‌گوید حسین (ع) در آن لحظات آخر فرزند شیرخوارش را روی دست گرفت و مقابل دشمن قرار داد که دشمن با دست خودش محکومیتش را امضا کرد و با تیر حرمله این محکومیت ثبت شد.

خطیب جمعه بیرجند اظهار داشت: مراسم شیرخوارگان حسینی که در ایران و ۴۰ کشور برگزار می‌شود پیامش برای بی‌رحم‌های بین‌المللی و اندیشه‌های لیبرال دموکراسی و بویژه رژیم‌های کودک‌کش صعودی و یهودی این است که کودک کشی‌ها را تعطیل کنند.

وی در اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: امر به معروف یعنی جاهایی که خارج از فرمول خداست باید یادآوری شود و این کاری فردی نیست که سلیقه‌ای باشد زیرا رشد و کمال جامعه در گرو این مهم است.

امام جمعه بیرجند در ادامه گفت: هر چیزی باید در جای خودش بر اساس نقشه باشد، امر به معروف ونهی از منکر هم بر همین اساس باید صورت گیرد و هرجا که برخلاف مسیر باشد قابل ملامت است.

در ادامه نمازگزاران بیرجند به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر با عنوان طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در مسیر بلوار صنعت و معدن  این شهر راهپیمایی کردند.

تذکر لسانی احیا باید گردد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، دست خدا بر سر ما خامنه‌ای رهبر ما، هیهات من‌الذله، و لبیک یا خامنه‌ای از مهمترین شعارهای طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در این راهپیمایی بود.

۳۲۱۵* ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهدی روحانی‌نژاد معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری در این مراسم گفت: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجرا است و همه مجوزهای لازم با توجه به سندهای بالا دستی گرفته شده و مجلس شورای اسلامی هم چند مصوبه در این زمینه داشته است.

روحانی‌نژاد افزود: از ابتدای دولت سیزدهم انجام کارهای مقدماتی در این زمینه آغاز شده و اپراتورهایی که علاقه‌مند به مشارکت در اجرای این طرح بودند، آمادگی خود را اعلام کرده و مجوز اجرای پروژه در شهرهای مختلف را دریافت کردند.

به گفته وی براساس قانون بودجه امسال شهرداری‌ها پس از دریافت درخواست اپراتور مورد نظر بایستی ظرف ۱۵ روز برای صدور مجوز حفاری در معابر شهری اقدام کنند.

روحانی نژاد همچنین تصریح کرد: در هر شهری که مجوز برای حفاری صادر شود، اپراتور متعهد باید پوشش فیبر نوری را برای تمامی جمعیت شهر فراهم نماید و نمی تواند فقط به نقاط برخوردار شهر تمرکز کند.

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این زمینه عقب ماندگی در مقایسه با کشورهای منطقه داریم، باید با همکاری همه دستگاه‌های مربوط زمینه تسریع در انجام آن در شهرهای کشور فراهم شود.

روحانی نژاد افزود علیرغم شروع با تاخیر این پروژه ملی در استان خراسان جنوبی ولیکن در صورت همکاری تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداریها و باتوجه به توان اپراتورهای منتخب برای استان، این امکان وجود دارد که مراسم اتمام پوشش برای کل استان خیلی زودتر از استان های دیگر برگزار شود.

محمد جواد قتاعت، استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.

وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.

مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم می شود.

وی با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است، گفت: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند و ارزش سرمایه گذاری این طرح در بیرجند، حدود هزار میلیارد ریال است.

مهدی بهترین، شهردار بیرجند نیز در این مراسم تاکید کرد: تمام توان خود را در راستای ارایه خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.

کد خبر 6092991 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر