Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:17:59 GMT

موسوی درگذشت رئیس جمهور سابق زیمبابوه را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۱۲۶

موسوی درگذشت رئیس جمهور سابق زیمبابوه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت رابرت موگابه رئیس جمهور سابق زیمبابوه را به ملت و دولت زیمبابوه و خانواده وی تسلیت گفت.

موسوی با اشاره به نقش بی بدیل موگابه به عنوان یک قهرمان ملی در مبارزات استقلال طلبانه و رهایی بخش کشورش از استعمار، گفت: موگابه پس از استقلال زیمبابوه نیز قویاً در دفاع از حاکمیت ملی این کشور در برابر مداخلات بیگانگان ایستاد و روابطی نزدیک و دوستانه با جمهوری اسلامی ایران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4712712 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عباس موسوی وزارت خارجه زیمبابوه مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران محمد جواد ظریف حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران لایحه تجارت ایران برجام ایالات متحده آمریکا ستاد کل نیروهای مسلح محمدجواد ظریف مجلس محسن حاجی میرزایی دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت