Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@17:15:05 GMT

خرم آباد| اقتدار و عزت هسته‌ای به ملت ایران بازگردد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۳۲۶

خرم آباد| اقتدار و عزت هسته‌ای به ملت ایران بازگردد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه از مسؤلان می‌خواهیم اقتدار و عزت هسته‌ای را به ملت ایران برگردانند گفت:امروز اقتدار دفاعی و فعالیت دیپلماسی رو به جلو است اما این فعالیت دیپلماسی گام به گام به نتیجه نمی‌رسد. ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

بهگزارشخبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد،آیت‌اللهسیداحمدمیرعمادیظهرامروزدرخطبه‌های این هفته نماز جمعه  شهر خرمآباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد تقوا را یکی از عوامل اصلی عبرت آموزی از حوادث دانست و اظهارداشت: بنا به فرموده امام حسین (ع) اگر سهعاملفقروتنگدستی،بیماریومرگنبود  انساندرمقابلهیچچیزیسرفرودپایین نمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویضمن تسلیت  ایام سوگواری امام حسین (ع) و42 تن از یارانش افزود: امسال شاهد برگزاری های عزاداری باشکوهی از سوی مردم هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: قیامامامحسین(ع) درسوپندهایفراوانیدارد اما مهمتریندرسقیام امام حسین (ع) مقاومتوایستادگیدربرابرظلموستم،حفظعزتوکرامتانسانی است.

آیا اردوغان واقعاً به دنبال سلاح هسته‌ای است؟واکنش انگلیس به اعلام گام سوم کاهش تعهدات هسته‌ای ایرانفرانسه خواستار پایبندی ایران به تعهدات هسته‌ای خود ذیل برجام شد

آیت الله میرعمادی راهنجاتو رهایی ملت‌هاازستمزورگویان، زیاده‌خواهیاستکبار جهانیوظلمسلطه‌جویانعالم را  ایستادگیومقاومت دانست و بیان کرد: به طور یقین ایستادگیو مقاومت دربرابردشمنان  هزینهدارداماهزینهدر برابر دستاوردهایمهمی کهبهدستآمد ارزشدارد.

وی با اشاره به اینکه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بافداکردنیارانواهل‌بیت(ع) ایستادگیدربرابرظلموستم را ثابتکرد گفت:در این قیام گرچه جبههظلم به ظاهرپیروزمی‌شوداما وقعیت امر این است که دشمنان بهاهدافخودنرسیدندوبازندهمیدانشدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خویشآزادگی، کرامت، عزت،بزرگی،استقلالوسربلندیبشریت را ارمغان ایستادگی امامحسین(ع)دانست و خاطرنشان کرد:  باالگوگیریازنهضت امام حسین(ع) وایستادگیومقاومتانقلاباسلامیرابهدستآوردیم.

وی با تاکید بر اینکه  امروز باید دربرابریزیدزمان ایستادگی کنیم اظهارداشت: یزیدزمانامامحسین(ع) فردیفاسد،فاجر،شراب‌خوارومیمون‌بازبود و  یزید امروز یک انسانیدروغ‌گو،عیاش،دارای فساد اخلاقی،هوسرانوشراب‌خواراست که شباهت بسیاری بهیزیدگذشتهدارد.رئیسجمهورآمریکافردیدنیاطلبوثروت‌اندوز است که همهچیزرابرایمنافعخودمی‌خواهد.

آیت الله میرعمادی افزود: امامحسین(ع) هرگزدستبیعتبهیزیدنداد و  امروزنیزحرفمردمایناستکههرگزملتبزرگ،باعزتوباعظمت جمهوریاسلامی ایرانبارئیسجمهورآمریکامذاکرهنمی‌کند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از درس‌های قیام خونین عاشورا عبادتوبندگیخداست به طوری که امامحسین(ع) درشبعاشورابرایاقامهنمازوتلاوتقرآنوبندگیخدامهلتطلبید و ظهرعاشورا دربحبوحهجنگنیزنمازاولوقت خودرافراموشنکردند بنابراین مانیزبهعنوانعزاداران حسینی باید نمازظهرعاشورارادراولوقتبخوانیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با برجام بیان کرد:روشناستکهاروپابابرجامبازیمی‌کندتازمینهرابرایفشارآمریکافراهمکند،همان طور کهتاکنونهیچ‌گونهاقدامعملیبرای تحققتعهداتانجامندادهاست.

وی گفت: ایران گام دوم را برایکاهشتعهداتبرجامبرداشتهشدهوامروزنیزقراربرانجامگامسوماست که حرفانقلابیونودوستداراننظامایناستکهدرقضیههسته‌ایاقتداروعزتبهدستآوردیمواینامر مهمسبب به پای میز مذاکره آمدن آمریکا شد امابابرجامفعالیتهسته‌ایمتوقفوازپیشرفتآنجلوگیریشد بنابراین ازمسؤلانمی‌خواهیماقتداروعزتهسته‌ایرابهملتایرانبرگردانند.

ویتصریح کرد: تجربهثابتکرده است بازورگویانبایدبازبانزورسخنگفتهمان‌طورکهرهبرحزباللهلبنان،اسرائیلراتهدیدودچاراضطرابکرد و در نهایت انتقامشراگرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارداشت:گرچهدرسیاستخارجینیز امروز اقتداردفاعیوفعالیتدیپلماسیرو به جلو است امااینفعالیتدیپلماسیگامبهگامبهنتیجهنمی‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شعار ملت حسینی ایران اسلامی را هیهاتمن‌الذله خواند و افزود:یادوخاطرهشهدای هفدهم شهریورماه  راکهدرجمعهسیاهخونینتوسطرژیمددمنشانهپهلویقتلعامشدند را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم. - اخبار استانها -

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.

وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟